احمدرضا احسانی با بیان اینکه رسانه‌ها در امیدآفرینی و نشاط‌بخشی در شرایط کنونی جامعه نقش خطیری بر عهده دارند ادامه داد: تاثیر بیماری کرونا در آینده بیش از امروز اثر خود را نشان می‌دهد و اصحاب رسانه باید بیش از پیش در کاهش آلام و افزایش روحیه نشاط و امید به مردم گام بردارند تا از این شرایط به سلامت عبور کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 03 August 2020
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: رسانه‌ها در امیدآفرینی و نشاط‌بخشی درشرایط کنونی جامعه نقش خطیری بر عهده دارند.

به گزارش فارس، احسانی در نخستین روز از هفته خبرنگار و در تجدید میثاق خبرنگاران با آرمان‌های شهدا در آرامگاه شهدای گمنام پارک مردم اظهار کرد: از زحماتی که خبرنگاران در عرصه فرهنگ و رسانه استان متحمل شدند، قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دیدار با شهدا به ویژه شهدای گمنام رسم بسیار پسندیده‌ای است افزود: کار فرهنگی و رسانه‌ای نوعی جهاد و ایثار به شمار می‌رود به طوری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اصحاب رسانه در کنار دیگر فعالان عرصه فرهنگ و هنر در حال خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب قرار گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه رسانه‌ها پس از پیروزی انقلاب تا امروز در برابر هجمه همه‌جانبه دشمنان در حال تلاش هستند و صف‌آرایی کردند تصریح کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا نیز اصحاب رسانه در کنار مدافعان سلامت در حال تلاش بوده و هستند که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در امیدآفرینی و نشاط‌بخشی در شرایط کنونی جامعه نقش خطیری بر عهده دارند ادامه داد: تاثیر بیماری کرونا در آینده بیش از امروز اثر خود را نشان می‌دهد و اصحاب رسانه باید بیش از پیش در کاهش آلام و افزایش روحیه نشاط و امید به مردم گام بردارند تا از این شرایط به سلامت عبور کنیم.

احسانی در پایان سخنانش تأکید کرد: قطعاً آینده روشن است و این پیچ تاریخی خواهد گذشت و در آینده نشاط در همه عرصه‌ها حکمفرما خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار