کد خبر: ۸۸۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 03 August 2020

دستگاه آب گیری

آیا از تجربۀ موفق کاسبی و سلامتی که در دستگاه آبگیری پنهان شده است، اطلاع دارید؟

 

اگر به دنبال یک کسب و کار بی دردسر و پررونق هستید؛

اگر میخواهید از زمانیکه میوه ها به قیمت صفر میرسند سودآوری کنید؛

اگر میخواهید از اقبال مردم به خوراک سالم و طبیعی به کسب و کار بپردازید؛

برای این مطلب 10 دقیقه وقت بگذارید.

 

چگونه مشکلات اقتصادی را به فرصت استقلال شغلی تبدیل کنیم ؟

 

یکی از مهمترین راه های موفقیت در کسب و کار ، اهمیت به استقلال شغلی است.

همواره مردم ایران به شغل مستقل و شخصی اهمیت زیادی میدادند و تلاش میکردند مسیر کاری خود را طوری تنظیم کنند که بتوانند به مرور یک شغل مستقل داشته باشند.

 

آقای دکتر رئیسی، استاد کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان معتقد بود ؛ به عنوان یک برنامۀ استراتژیک سعی کنید:

10 سال اول را برای دیگران کار کنید؛

10 سال دوم را برای خودتان کار کنید؛

10 سال سوم را دیگران برای شما کار کنند.

البته این یک قانون ثابت نیست و میتواند با توجه به نوع شغل و توانمندی ها و شرایط جامعه ، زمانبندی این مسیر تغییر کند.

 

ما یک پیشنهاد کاربردی برای شما داریم. میتوانید با استفاده از دستگاه آب گیری ، یک مسیر آسان و تجربه شده برای کسب و کار مستقل ایجاد نمائید. برای ورود به این مسیر جذاب میتوانید از تجهیزات به روز استفاده کنید و شغلی رو به رشد و آسان را تجربه نمائید.

 

مزایای اقتصادی کسب و کار آبگیری :

در سالهای اخیر با توجه به استقبال مردم از غذای سالم، کسب و کار آبگیری هم رونق زیادی یافته است. بسیاری از مردم تلاش میکنند از مواد غذایی تازه و سالم و غیرتراریخته استفاده کنند تا بتوانند سلامت خود را حفظ و تقویت نمایند.

یکی دیگر از مزیتهای جذاب این کسب و کار ، ارزان شدن و نزدیک به صفر شدن برخی میوه های آبگیری در فصول مختلف است. هر سال در فصل برداشت، قیمت گوجه و لیمو و غوره و انگور و سیب و هندوانه و انار و ... به نزدیک صفر میرسد. این موضوع موجب میشود بتوانید مواد اولیۀ بسیار ارزان را تامین کنید و با فرآوری به رب گوجه و آبلیمو و آبغوره و سرکه و هسته انگور و تخمه هندوانه و رب انار و .... تبدیل نمائید.

در کسب و کار آبگیری میتوانید تجربۀ موفق کاسبی و سلامتی را داشته باشید و با برندسازی و تبلیغات و مردم داری، به سمت یک شغل مستقل و آینده دار و سالم حرکت نمائید. در این راه میتوانید از انواع میوه ها و محصولات بهره مند شوید.

 دستگاه آب گوجه گیری

سودآوری در تبدیل محصولات کشاورزی ارزان به فرآورده های ارزشمند است.

تنوع محصولات و انواع میوه های آبگیری :

کسب و کار آبگیری با استفاده از دستگاه های به روز تمام استیل انجام میگردد.

دستگاه های پیشرفتۀ امروز چندکاره هستند و بنابراین میتوانید سرمایه گذاری موفق و چندمنظوره ای داشته باشید.

در ادامه چند نوع کار آبگیری سودآور با استفاده از دستگاه های آبگیری چندکاره تمام استیل OilSet پیشنهاد میگردد.

 

آب گوجه گیری :

گوجه فرنگی یکی از پرکاربردترین میوه های امروز سفره های ایرانی است. آب گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی در همۀ خانه های ایرانی حضور دارد و یکی از مهمترین طعم و رنگ دهنده ها است.

با استفاده از یک دستگاه آب گوجه گیری حرفه ای میتوانید «تخم و پوست» گوجه را از «آب و گوشت» گوجه جدا کنید و پس از جوشاندن «آب و گوشت» و تبخیر شدن آب گوجه به رب گوجۀ باکیفیت و سالم دست یابید.

دستگاه آب گوجه گیری در تابستان سود مضاعفی دارد و کاهش قیمت گوجه به صفر میرسد. اما همواره قیمت رب گوجه فرنگی بالا است و میتوان از این فرآوری سود بالایی کسب کرد و به کارآفرینی پرداخت.

 

آبلیموگیری :

یک طعم دهندۀ جذاب و شربت گوارا در بین ایرانیان آبلیمو است. طعم و خواص آبلیموی طبیعی بسیار مطبوع تر و مطلوب تر از آبلیموی کارخانه ای است که مواد افزودنی دارند.

آبلیمو و آب نارنج در ترش کردن غذاهای کبابی و همچنین افزودن به غذاهای آبگوشتی کاربرد دارد. بسیاری از خانواده ها همواره آبلیمو را در خانه دارند و در همۀ فصول سال از آبلیمو استفاده میکنند.

دستگاه آبگیری این محصولات مرکباتی مانند پرتغال و نارنج و لیمو با استفاده از دستگاه آبلیموگیری میتواند سودآوری بالا و جذب مشتری خوبی داشته باشد و بازار خوبی را کسب کنید.

این دستگاه تخم و پوست لیمو را جدا میکند و آب و لرد لیمو را تحویل میدهد که میتوانید آب را از لرد جدا کنید و کسب و کار متفاوتی داشته باشید.

دستگاه آبغوره گیری

ترکیب زیبایی از قدرت استیل طراحی صنعتی

 

آب انگور و آبغوره گیری :

برای سالاد و موثر در بهبود بیماری های گوارشی از آبغوره استفاده میشود. طبق رسم دیرینۀ ایرانیان از آبغورۀ طبیعی که در فصل تابستان تولید میشود استفاده میگردد.

آب انگور هم برای سرکه تولید میشود و در کاربردهای خوراکی و بهبود بیماری ها استفاده میشود. همچنین میتوانید با تولید هستۀ انگور و فروش به روغن گیری ، درآمد بیشتری کسب نمائید.

به طور کلی باغداران انگور میتوانند با فرآوری انگور و غوره توسط دستگاه آبغوره گیری به سودآوری بالا و حفظ ارزش محصولات خود برسند.

انگور و غوره خواص بیشماری دارد که برای استفادۀ خوراکی در طول سال مفید است.

 

آب سیب گیری :

گاهی سیب آنقدر ارزان میشود که زیر درخت میریزد و از بین میرود. در حالیکه میتوان سیب را به محصولات زیادی فرآوری کرد.

شاید مهمترین محصول سیب، سرکۀ سیب باشد. خاص بسیار زیاد سرکه سیب طبیعی و همچنین مشتریان زیاد آن ، فرصت سودآوری به شما میدهد تا از یک مواد اولیۀ تقریبا رایگان به یک محصول پر مشتری برسید.

سرکه سیب ، سس سیب ، آب سیب و حتی لواشک از پورۀ سیب به دست میآید و همواره قابل فروش است و نگهداری آسانی دارد.

 

آب انارگیری :

رب انار و آب انار طرفداران زیادی در شمال و جنوب کشور دارد. این محصول فرآوری شده از انارهای ضایعاتی و ترک خورده تولید میشود.

با استفاده از دستگاه آب انارگیری میتوانید محصولی مطلوب و گوارا تولید کنید که همواره در سودآوری دارد. همچنین روغن هسته انار هم از این طریق تولید میشود که سودآوری فوق العاده ای تامین میکند.

انار میوۀ بهشت است و به صورت دان شده یا با پوست آبگیری میگردد که در حالت با پوست سرعت بالاتر و در حالت آبگیری با پوست به سرعت بالاتری میرسیم.

دستگاه آبگیری استیل

فرصت استفاده از یک دستگاه آبگیری تمام استیل را از دست ندهید.

 

پیشنهاد منحصر به فرد یک دستگاه آبگیری چندکاره :

دستگاه های آبگیری OilSet در دو کلاس پِرِسی و چرخشی تولید میشود.

در هر دو مدل دستگاه به اپراتوری آسان و کیفیت بالای قطعات توجه شده است تا علاوه بر اینکه گارانتی کامل و حرفه ای دارد، نیازی به استفاده از گارانتی نباشد.

با استفاده از مزایای منحصر به فرد دستگاه های آبگیری OilSet میتوانید همۀ آبگیری های موردنیاز خود را انجام دهید و از تجربۀ موفق کاسبی و سلامتی بهره مند شوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار