کد خبر: ۸۸۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 30 July 2020

به گزارش تابناک خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان نشست بررسی مشکلات شهرستان های دشت آزادگان و هویزه روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد.
استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: یکی از مشکلاتی که در این جلسه مطرح شد مربوط به شهرداری و منطقه ۱۰۶ هکتاری سوسنگرد بود که تعاونی های مردمی در آن واقع است و مشکلات مربوطه در زیر ساخت های بررسی شد.
وی افزود: همچنین مشکلات کوی کرمی و کوی سلمان فارسی هویزه که نیز مورد بررسی قرار گرفت و در جهت کاهش و حل این مسائل تصمیم‌گیری شد و قرار اقداماتی در این زمینه صورت بگیرد ظرف یک تا یک و نیم ماه آینده این مشکلات حل و فصل شود.
استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در بخش ۱۰۶ هکتاری قرارشد نشستی با حضور مسئولان مربوطه برگزار شود و به جمع بندی های لازم برسند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
شریعتی اظهار کرد: در بخش راههای روستایی راه حوفل بود که چند سال پیش شروع شده بود اگرچه این کار با سیل مواجه شد و خوب کار شده و ظرف دو ماه آینده
پنج کیلومتر از این مسیر ظرف به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۰ کیلومتر باقی مانده هم توسط راه و شهرسازی پیگیری می شود و کار انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: برای مسیرهای روستاهایی همچون شاکریه، الله اکبر، شریعتی و … تصمیم‌گیری شد تا اقدامات موثری انجام شود و کار پیش رود.
استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین اقداماتی در مسیرهایی مانند بستان تا چزابه و به سمت شوش در دستور کار داریم که در حال انجام است.
شریعتی تصریح کرد: اهواز به سوسنگرد نیز یکی از مسیرهایش تکمیل شده و انشاالله مسیر بعدی را آغاز می‌کنیم. سوسنگرد به هویزه نیز بخشی از کار انجام شده و در حال انجام است و در حوزه راهها تصمیمات خوبی گرفته شد و بنا شد اقدامات موثری انجام شود.
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در بخش آب و فاضلاب بنا شد وعده‌هایی که مدیران آبفا استان قبلاً داده بودند به زودی محقق نمایند البته برخی موارد که مهمتر بود مانند چند پمپ برای تعدادی از روستاها و مقداری لوله برای شاکری که بنا شد تا هفته آینده تامین کنند و کار انجام شود.
شریعتی توضیح داد: مباحثی در زمینه کشاورزی نیز مطرح شد و بنا شد سازمان آب و برق خوزستان پمپاژ هایی را تامین نماید برای اینکه زهاب ها به زمین های کشاورزی برنگردد و چهار پمپ از روز شنبه آماده شود و زهکشها سریع لایروبی شود تا مردم کشت خود را داشته باشند و بتوانند کارهای موثری در کشاورزی استان و تولید کشور داشته باشند و معیشت آنها فراهم شود و تولید ثروت خوبی برای استان و کشاورزی کشور انجام شود.
استاندار خوزستان در پایان گفت: در حوزه شهرداری قول دادیم کمک‌ها و حمایت‌هایی انجام دهیم تا وضعیت شهرداری بهبود یابد و در موضوع آلایندگی ها درآمد پایدار برای شهرداری ها برای آنها فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار