رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر 2 روزه به فارس از پروژه های فرهنگی، عمرانی، ورزشی و بهداشتی استان بازدید خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 29 July 2020

به گزارش تابناک فارس: بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن-قائمیه، بازدید از موزه دفاع مقدس، نشست با مجمع نمایندگان مردم  استان در مجلس شورای اسلامی و حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی فارس از برنامه‌های روز نخست سفر رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به استان فارس است.


کلنگ‌زنی خط سه مترو شیراز، بازدید از سالن ورزشی شش  هزار نفری حسینی الهاشمی، افتتاح فاز اول دانشگاه صنعتی شیراز و بازدید از بیمارستان پیوند اعضاء شهر صدرا از دیگر برنامه‌های سفر دکتر نوبخت به شیراز است.


بر اساس برنامه زمان‌بندی این سفر، قرار است با حضور نوبخت کلنگ زنی ۳۵۰۰ واحد مسکونی محرومین در منطقه شریف‌آباد شهر شیراز نیز انجام شود.


آخرین برنامه سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به شیراز حضور در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس است.


در این جلسه چند تفاهم‌نامه همکاری امضاء و مبادله خواهد شد که ازجمله آن‌ها می‌توان به مبادله تفاهم‌نامه تأمین مسکن نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و تفاهم‌نامه پروژه‌های جهش تولید استان فارس و تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌های صداوسیمای مرکز فارس اشاره کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار