شهردار منطقه ده مشهدمقدس از کسب رتبه دوم درآمد های نقدی و رتبه اول درآمدهای غیرنقدی توسط این منطقه در چهارماهه نخست سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۸۸۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 28 July 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی منطقه ده، احمد حافظ ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط همکاران این منطقه، اظهار کرد: در بخش درآمد های نقدی این منطقه با جذب حدود 40 درصدی موفق به کسب رتبه دوم در بین مناطق سیزده گانه شده است.

 

وی با اشاره به لزوم افزایش مشارکت شهروندان در تحقق درآمدهای پایدار، گفت: خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی در حوزه های مالی و شهرسازی این منطقه در موضوعات وصول مطالبات، درآمدهای پایدار ، صدور پروانه و پایانکار  و...رقم خورده است که نتیجه آن کسب رتبه نخست درآمدهای غیر نقدی و افزایش رضایتمندی شهروندان می باشد.

 

علی احمدی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری منطقه ده نیز افزود: همچنین این منطقه تا پایان تیرماه با جذب 20 درصد درآمد غیرنقدی موفق به کسب رتبه نخست در بین مناطق سیزده گانه گردید.

 

وی بیان اینکه همراهی شهروندان با شهرداری موجب افزایش سرانه‌های شهری در بخش‌های عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و... می شود، تصریح کرد: هر چه شهروندان در برنامه‌ها و پرداخت عوارض با شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند به همان میزان فعالیت‌های عمرانی نیز افزایش خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار