حکم تشنه دل از صمت بدون وزیر رسید!
به گزارش تابناک سمنان:ظهر دوشنبه مراسم رونمایی از حکم رئیس سازمان صمت استان پس از 155 روز از معارفه ایشان با حضور معاون توسعه منابع انسانی وزارت و در اوج بیماری کرونا، اما بصورت حضوری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 27 July 2020

در این مراسم علی تشنه دل به عنوان رئیس سازمان صمت استان سمنان حکم خود را از معاون وزیر دریافت کرد.

وی 155 روز پیش ودر 4 اسفند ماه سال گذشته به استان سمنان آمد و سرپرستی صنعت معدن و تجارت استان سمنان را به دست گرفت و از امروز رسماً به عنوان رئیس این سازمان مشغول به کار شد.

قبولی در امتحان سرپرستی/ سازمان صمت از امروز رئیس خود را شناخت

مدرس خیابانی (سرپست فعلی وزارت )در حکم خود خطاب به علی تشنه دل آورده است:

نظر به شایستگی و تجارب ارزنده و مفید جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان منصوب می شوید تا بر اساس وظایف محوله و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه ریزی و تدوین شیوه های بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی ، با سازماندهی امکانات و استفاده بهینه از ظرفیت های ملی و منطقه ای در جهت تحقق اهداف سازمانی و سیاست گذاری های تعیین شده در راستای اجرای محورهای چهارگانه برنامه راهبردی وزارت متبوع ، شامل جهش تولید ، راه اندازی طرح ها و پروژه های نیمه تمام ، توسعه صادرات ، مدیریت و کنترل واردات و مدیریت و تنظیم بازار اقدام نمائید.

سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت در بخش دیگری از این حکم خطاب به علی تشنه دل می افزاید: انتظار می رود با اتخاذ تدابیر اثر بخش ، نسبت به ایجاد تحرک و پویایی صنعتی ، معدنی و تجاری با افزایش سطح دانش فنی ، ساماندهی طرح های صنعتی و معدنی ، تنظیم و مدیریت بازار و توسعه تجارت خارجی با استفاده از توانمندی های بومی و از طریق حضور پایدار در بازارهای هدف و توسعه روابط بازرگانی با کشورهای همسایه و ارتقای کمی و کیفی تولید صادراتی و ارزآوری برنامه ریزی نمائید.

استان سمنان با داشتن بیش از دو هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی تولیدی و ۶۴۰ معدن دارای پروانه یکی از مستعدترین استان‌های کشور در زمینه تولید به خصوص معادن فلزی است.

قبولی در امتحان سرپرستی/ سازمان صمت از امروز رئیس خود را شناخت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار