کد خبر: ۸۸۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ 26 July 2020

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: منابع مالی گام سوم طرح آبرسانی به غیزانیه اهواز تامین شده و لوله‌گذاری ۳۰ کیلومتر آغاز شده و این وعده را می‌دهیم که در۵۰ روز این خط آبرسانی به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایرنا سعید محمد عصر یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز سوم طرح آبرسانی به روستاهای غیزانیه بیان کرد:با توجه به شرایط بحرانی که از ابتدای امسال در خصوص تامین آب شرب روستاهای غیزانیه ایجاد شد و مردم در این منطقه با مشکلات فراوانی روبه‌رو شدند، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بار دیگر برای کمک به مردم شهیدپرور خوزستان وارد عمل شد.

وی افزود: در ۳۰ سال گذشته از زمان تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیش از پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در قطرهای مختلف در ۱۵ استان توسط این قرارگاه انجام شده و این قرارگاه در آبگیری و ساخت ۵۰ درصد سدهای کشور به ویژه در استان خوزستان نقش داشته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادامه داد: طرح انتقال آب غدیر نیز از دیگر پروژه‌های بزرگی بود که بر اساس نیاز مناطق خوزستان توسط این قرارگاه به کمک سایر دستگاه‌های استان، اجرا شد که تاثیر بسزایی در برطرف شدن معضل آب خوزستان داشت.

محمد بیان کرد: مسوولان خوزستان در رابطه با تامین آب غیزانیه اهواز تلاش فراوانی داشتند و در ۲ مرحله بخشی از مشکلات این منطقه را برطرف کردند که اکنون حدود ۵۰ درصد از معضلات تامین آب روستاهای غیزانیه برطرف شده است.

وی گفت: انتظار می‌رود انشعابات مورد نیاز روستاها توسط آبفا خوزستان هرچه زودتر انجام شود تا با پایان خط اصلی آبرسانی دیگر مشکلی برای انتقال آب نداشته باشیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادامه داد: این قرارگاه در هر جایی که دولت اعلام نیاز کند، حضور یافته و تمام تلاش ما بر این است تا این ماموریت را نیز به سرعت و به بهترین شکل انجام دهیم.

 

تامین اولیه سه هزار میلیارد ریال برای ارایه خدمات رفاهی به مردم اهواز 

وی بیان کرد:باتوجه به مشکلات حاشیه‌ای شهرستان اهواز و بر اساس توافق صورت گرفته قرار است از طریق منابع غیرنقدی شهرداری اهواز در برخی از مناطق و محلات خدمات رفاهی مناسبی را به مردم ارایه دهیم.

محمد افزود : اجرای این طرح بزرگ در دست مطالعه است و تاکنون سه هزار میلیارد ریال اعتبار اولیه برای آن در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در این نظام اسلامی هرکاری برای مردم ولایتمدار و شهید پرور خوزستان انجام شود، بازهم کم است و ما همیشه شرمنده این مردم هستیم.

گام سوم طرح آبرسانی به روستاهای غیزانیه عصر یکشنبه با حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان محلی در اهواز آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار