مدیر عامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهر کرمانشاه گفت: تاکنون ۹نفر از رانندگان ناوگان حمل و نقل شهری به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تاکنون مورد فوتی نداشته‌ایم.
کد خبر: ۸۸۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 26 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، مهندس سجاد سلیمانی اظهار داشت: در پی اجرای تست غربالگری رانندگان ناوگان حمل و نقل شهری نتیجه آزمایش ۹ نفر از رانندگان تاکنون مثبت اعلام شده است.

وی افزود: بارها تاکید کرده‌ایم رانندگان تاکسی از ماسک استفاده کنند زیرا آنها از اقشار در معرض خطر هستند و مسافران نیز برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنند تا شاهد مشکلات کمتری در این خصوص باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط دولت به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا افزود: در این رابطه سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از نخستین شهرهای کشور در الزامی کردن رعایت موازین بهداشتی و ممنوعیت سوار کردن بیش از دو مسافر در صندلی عقب بوده است و با جدیت در راه حفظ سلامت تاکسیرانان و مسافران تلاش می‌کند.

وی با درخواست از شهروندان برای اهتمام جدی آنان نسبت به رعایت نکات بهداشتی گفت: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری را به منظور تامین آرامش خاطر شهروندان تا زمان کنترل این ویروس در دستور کار خود قرار داده است.

مهندس سلیمانی در خصوص استقبال مردم برای استفاده از ناوگان تاکسیرانی در روزهای کرونایی گفت: در اواخر اسفند سال گذشته و همچنین اوایل فروردین امسال با کاهش ۷۰ درصدی استفاده مسافران از تاکسی مواجه بودیم، اما اکنون افزایش یافته و تقریباً به شرایط عادی بازگشته است.

وی با اشاره به فعالیت تاکسی‌های اینترنتی گفت: علاوه بر ناوگان چهار شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز، ۹ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی اکنون در شهر کرمانشاه فعال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار