کد خبر: ۸۷۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴ 26 July 2020



به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شنبه ۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ آئین تکریم و معارفه دو نفر از اعضای جدید هیئت‌ مدیره سازمان با حضور اعضای جدید و سابق و برخی از مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.
در این نشست محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به بیان گزارش عملکرد چندساله هیئت‌ مدیره فعلی پرداخت و از نقش آن هیئت در ارتقاء کیفیت نظارت و تعیین راهبرد‌های کلان و مؤثر در امور اجرایی سازمان و تحقق موفقیت‌ها و دستاورد‌های مثمر ثمر اقتصادی و حرکت روبه‌جلوی سازمان یادکرد.
کوثر

نایب‌ رئیس هیئت‌ مدیره سازمان اقتصادی کوثر در ادامه این آئین تکریم و معارفه، سوابق اعضای جدید را بیان و از اعضای سابق هیئت‌ مدیره نیز قدردانی و برای آنان آرزوی توفیق کرد.
در این نشست که با حضور علی گرجی‌زاده مشاور حقوقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا باقری عضو هیئت‌مدیره، عدل هاشمی پور عضو و رئیس جدید هیئت‌مدیره، منصور میرمرادی عضو و رئیس سابق هیئت‌مدیره و مالک رحمتی عضو سابق هیئت‌ مدیره برگزار شد.
 اعضای سابق با تأکید بر عملکرد صادقانه هیئت، از پشتکار و سرسختی مجموعه اعضاء هیئت‌ مدیره سازمان در خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کردند.
طی حکمی از سوی سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عدل هاشمی پور و محمدباقری، مشاور مالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره سازمان اقتصادی کوثر منصوب شدند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ماشالا به عدل و کارهای اقتصادیش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار