شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: امکان پرداخت الکترونیک کرایه در هزار تاکسی شهر اصفهان فراهم شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ 25 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی با اشاره به اینکه از این هفته با توجه به افزایش شیوع کرونا همه اجتماعات و گردهمایی ها لغو شده است، اظهار کرد: برنامه های هر یکشنبه یک افتتاح به قوت خود برگزار می شود اما شیوه متفاوت خواهد بود. افتتاحیه ها با کمک اصحاب رسانه، رسانه های جمعی در استان، رادیو و تلویزیون اصفهان و دیگر ابزارهای رسانه ای به صورت غیرحضوری اجرا می شود.
شهردار اصفهان تصریح کرد: در هفته های گذشته خبر از ایجاد امکان پرداخت الکترونیک در تاکسی های سطح شهر دادیم که به صورت آزمایشی در تعدادی از تاکسی ها اجرا شده است؛ خوشبختانه این امکان هم اکنون در هزار تاکسی سطح شهر فعال شده و به حدی رسیده که می توانیم آن را به مردم معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح هیچ هزینه ای از تاکسیرانان برای نصب هرگونه سخت افزار دریافت نمی شود، گفت: این کار باعث تضمین امنیت در نقل و انتقال امن و واریز به موقع به حساب تاکسیرانان می شود.
نوروزی افزود: در شرایطی که رد و بدل کردن پول می تواند به زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کند، این کار نقش مهمی در حذف پول در تاکسی ها دارد.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با سرعت بیشتر این امکان را در همه تاکسی ها ایجاد کنیم، از همه رانندگان تاکسی که برای برقراری این امکان کمک می کنند و همچنین از سازمان تاکسیرانی اصفهان تشکر می کنم.
شهردار اصفهان اضافه کرد: از همه رانندگان تاکسی، رانندگان اتوبوس و نیروهای خدمات شهری که در این شرایط سخت کرونایی با رعایت اصول بهداشتی و با توصیه به مسافران به فکر سلامتی خود و دیگران هستند، قدردانی می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار