خوزستان تا هشتگرد 900 کیلومتر فاصله دارد و ساخت مسکن برای کارکنان با این فاصله نمی تواند برای سکونت باشد.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 19 July 2020
به گزارش «تابناک البرز» شهروندان هشتگرد در شهرستان ساوجبلاغ از دغدغه ها و مشکلاتشان می گویند، مسائلی که به نظر می رسد باید مورد عنایت ویژه مسئولین و نمایندگان مجلس قرار گیرد.
این روزها ماسک مهم ترین سلاح مقابله با کرونا است، البته باید دید رعایت همین پروتکل بهداشتی چقدر برای مردم آب می خورد، شهروندان هشتگرد، معتقد هستند که اگر قیمت ها پائین باشد مردم از آن استفاده می کنند، اوایل شیوع این ویروس قیمت ماسک 900 تومان بود و عموم آن را خریداری می کردند.
آنها می گویند امروز همان ماسکی که 900 تومان قیمت داشته است با نرخ 2 هزار و 500 تومان به فروش می رسد، البته اگر سری به داروخانه های سطح شهر بزنید، نظرشان این است که ماسک های دولتی سریعتر در داروخانه ها به اتمام می رسند و قیمت ماسک آزاد 2 هزار و 800 تومان است.
در همین فاصله کوتاه شاهد افزایش قیمت 300 تومانی ماسک بودیم،  یک راننده تاکسی می گوید؛ بجای اینکه این حجم از هزینه صرف درمان در بیمارستان ها شود چرا مسئولین امکانات اولیه برای مقابله با کرونا را در اختیار شهروندان قرار نمی دهند. چرا الکل و ماسک با قیمت های متعارف یا حتی رایگان توزیع نمی شود!
مشکل این شهر 50 هزار نفری فقط ماسک نیست، تعاونی مسکن کارکنان دادگستری خوزستان در شهر جدید هشتگرد، از سال 94 در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع شروع به ساخت مسکن کرده است.
خوزستان تا هشتگرد 900 کیلومتر فاصله دارد و ساخت مسکن برای کارکنان با این فاصله نمی تواند برای سکونت باشد! شنیده ها حاکی از این است که عده ای به دنبال تجاری کردن این 500 واحد مسکونی هستند.
شهروندان معتقد هستند اگر می شد از بومی های هشتگرد از این واحدهای مسکونی استفاده کنند بهتر بود و حتما سودی برای کارکنان دادگستری خوزستان دارد که به فکر ساخت و ساز در این شهرستان افتاده اند. ختم کلام اینکه بهتر است تا اتفاقی نیفتاده، به این ابرپروژه ها ورود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار