کد خبر: ۸۷۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 19 July 2020

 

رئیس کلانتری۱۰۱ تجریش از دستگیری ۲ موبایل قاپ و اعتراف آن ها به ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ علیرضا علیزاده در این باره گفت: 25 تیر ماه واحدگشت کلانتری در میدان تجریش با صحنه موبایل قاپی از یک خانم توسط ۲ جوان موتور سوار با پلاک انتظامی مخدوش روبه رو می شوند و با توجه به شلوغی خیابان و احتمال فرار متهمان با اعلام تعقیب سارقان به مرکز فوریت های پلیسی به تعقیب آنان می پردازند.

وی افزود: واحد گشت کلانتری که موتورسواران را به صورت نامحسوس در مسیر خیابان شریعتی، بزرگراه صدر، بزرگراه شهید مدرس و بزرگراه شهید همت و در نهایت در بزرگراه آزادگان تحت مراقبت قرار می دهند، پس از یک ساعت تعقیب و گریز در تقاطع حکیم و آزادگان دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس کلانتری تجریش عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی از متهمان مشخص شد که این ۲ سارق بارها به جرم زورگیری و موبایل قاپی به زندان افتاده اند و آخرین بار پس از ۶ ماه زندان با جلب رضایت شاکی پرونده آزاد شده و دوباره دست به سرقت زده اند.

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه هر دو سارق به ۴۰ فقره موبایل قاپی در خیابان های شریعتی، تجریش، اندرزگو و پاسداران اعتراف کردند، گفت: سارقان برای اینکه ردی از خود به جا نگذارند با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت سرقت می کردند که برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار