سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار داشت: در پی وقوع سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی در سطح شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ 15 July 2020
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق سیم و کابل برق و کشف ۲۵ فقره سرقت خبر داد.
کشف ۲۵ فقره سرقت در همدان

به گزارش فارس، وی افزود: با گسترش اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، تصویر یک سارق به دست آمد و نامبرده به صورت نامحسوس زیر نظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: پس از چندین روز مراقبت و کنترل این سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری مواد مخدر و یک عدد قیچی مخصوص سیم‌بری که آثار برش سیم مسی بر لبه‌های قیچی مشهود بود، کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به ۲۵ فقره سرقت سیم و کابل برق با همکاری یکی از دوستانش اعتراف و اقرار کرد سیم و کابل‌های سرقتی را به یک مغازه‌دار فروخته است که با راهنمایی نامبرده، این خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و ۱۰۰ کیلوگرم سیم مسی کشف شد.

کامرانی‌صالح ادامه داد: ماموران با بکارگیری شگرد‌های پلیسی همدست متهم را که در امر سرقت و جابجایی و فروش سیم برق مسی فعالیت داشت را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی در پایان سخنانش از شهروندان خواست نسبت به موارد مشکوک یا بروز خاموشی‌های نامتعارف حساس باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار