جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا البرز از فرمانداران استان خواست بر نحوه تولید و توزیع اقلام ضدعفونی کننده و ماسک در سطح شهرستان ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 15 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» علی درویش پور گفت: سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان باید پیگیری لازم را برای  رفع موانع تولید از جمله تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده و ماسک انجام دهد.

وی ادامه داد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز نسبت به توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک در سطح داروخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای اقدام کند.

درویش پور بیان داشت : همچنین به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در ادارات  مقرر شده تشکیل کمیته مدیریت بیماری با مسوولیت روسای ادارات مدنظر قرار گیرد .

وی اضافه کرد: رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،پیشگیری از تجمعات کارکنان و مراجعین ،عدم استفاده از خودکار، استامپ و لوازم اداری مشترک ،الزام استفاده از ماسک توسط تمام کارکنان و مراجعین از جمله نکات ضروری دراین زمینه است.

درویش پور گفت:جلوگیری از ثبت حضور و غیاب به صورت اثر انگشت، ممنوعیت خدمات آبدارخانه  ، برگزای دوره های آموزشی و جلسات به صورت مجازی و پرهیز از تجمعات از دیگر اقدامات انجام شده در ادارات استان البرز برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا است.

جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا البرز اظهار داشت: همچنین تبلیغات شهری اطلاع رسانی لازم برای آگاهی بخشی عمومی از بیماری ویروسی کرونا باید استمرار یابد.

وی اضافه کرد: پروتکل های بهداشتی همچنان در جایگاه های سوخت، بانک ها ،  زندان ها ، مناطق شهری و روستایی با ضدعفونی ، استفاده از ماسک و جلوگیری از تجمعات همچنان همراه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی  مورد تاکید است.

درویش پور خاطرنشان کرد: تجهیز نقاهتگاه ها  با پیگیری فرمانداریها و همکاری سپاه امام حسن مجتبی (ع) و سایر دستگاه های اجرایی فعال سازی قرارگاههای محله محور دردستور کار قرار گرفته است.

بنابر اعلام ستاد مدیریت مقابله با کرونا البرز از ابتدای شیوع بیماری کرونا در البرز ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر در کل استان بستری شدند که از این تعداد ۹ هزار و ۳۳۴ نفر ترخیص شدند اما در زمان حاضر ۵۸۹ نفر کماکان بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار