مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید:
دکترنوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: صنایع خلاقی که در حوزه فرهنگ و هنر از سوی وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی تایید و معرفی شود مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۷۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹ 14 July 2020
دکترنوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: صنایع خلاقی که در حوزه فرهنگ و هنر از سوی وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی تایید و معرفی شود مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید؛ نوراله زاده در جلسه اقتصاد مقاومتی که با موضوع تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد، با اشاره به حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید در حوزه فناوری اطلاعات اظهار کرد: اگر طرح‌هایی در حوزه اپلیکیشن، فناوری اطلاعات و بخش‌هایی در این ارتباط معرفی شود را حمایت می‌کنیم.

وی یکی از ابزار‌هایی که برای مردم فرصت ایجاد می‌کند را اتخاذ راهبرد‌هایی دانست که کریدور ایجاد می‌کند و اظهار داشت: گیلان ظرفیت نهفته ایجاد کریدور را دارد و سالانه تعداد بسیار زیادی گردشگر به این استان سفر می‌کنند که یکی از مزیت‌های رقابتی گیلان است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ورود گردشگر به گیلان را ظرفیتی دانست که می‌تواند ایجاد کسب و کار و تجاری‌سازی فعالیت‌ها و محصولات را به‌دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز گیلان با برخورداری از ظرفیت‌های خوب در حوزه گردشگری نیازمند توجه ویژه است، خاطر نشان کرد: این استان با اینکه سرسبز است در برخی زمینه‌ها با محرومیت‌هایی مواجه است که باید به آن‌ها توجه شود.

نوراله زاده با اشاره به اجرای طرح روستای بدون بیکار و حمایت صندوق کارآفرینی امید از آن اضافه کرد: تا تیرماه سال ۱۴۰۰، این طرح را در ۶ روستای شهرستان رشت اجرا می‌کنیم که از این تعداد ۳ روستا تا پایان سال جاری روستای بدون بیکار خواهند شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه روستای بدون بیکار فرآیندی و مراحلی را باید طی کند، خاطر نشان کرد: اگر نیاز به آموزش‌های مهارتی به افراد روستاست باید با هماهنگی با فنی و حرفه‌ای این آموزش‌ها ارایه شود.

وی با طرح موضوع فرسودگی نیمی از تاکسی‌های شهرستان رشت اظهار داشت: قراردادی سال گذشته با شهرداری تهران بستیم و با اصفهان و کرمانشاه هم قرارداد‌های مشابهی داریم و آمادگی داریم با شهرداری رشت همانند شهرداری تهران قرارداد بهسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی شهررشت را منعقد کنیم.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار