رئیس کل دادگستری استان ایلام؛
رئیس کل دادگستری استان ایلام، گفت: در راستای جلوگیری از پدیده زمین خواری تثیبت مالکیت‌های ملی و دولتی امری مهم و ضروری است.
کد خبر: ۸۷۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 10 July 2020

به گزارش تابناک ایلام، علی دهقانی بیان داشت: حساسیت و مسوولیت پذیری ما نسبت به بیت‌المال و اراضی ملی با اقدامات صیانتی، حفاظتی، پیشگیرانه، نتیجه بخش خواهد بود.

وی افزود: در راستای جلوگیری از پدیده زمین خواری تثیبت مالکیت‌های ملی و دولتی مهم و ضروری است زیرا این امر مهم سبب نظارت کامل بر تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در حوزه شهری و حومه آن و رعایت قانون تغییر کاربری می‌شود.

 رئیس کل دادگستری استان عنوان کرد: واگذاری‌ها می‌بایست در راستای رونق و جهش تولید باشد و با شفاف سازی قراردادها، حفاظت کامل از محیط زیست نیز مد نظر قرار گیرد.

 

دهقانی تصریح کرد: سال گذشته ۶۰۷ هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف و 1500 هکتار از واگذاری‌های غیر کارشناسی شده به افراد حقیقی باطل شد.

وی بر اجرای قانون حدنگار( کاداستر) و تثبیت مالکیت اراضی ملی، تأکید داشت و افزود: با اجرای طرح کاداستر اراضی ملی استان دارای سند تک برگ می‌شوند تا از تصرف افراد در امان بمانند.

دهقانی تصریح کرد: حفاظت از اراضی ملی با جدیت تمام و با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ادامه خواهد یافت و قاطعانه با متخلفان نیز برخورد می‌شود./ع

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار