معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان: خط قرمز شرکت آبفای استان اصفهان، کیفیت آب شرب است.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ 07 July 2020

ناصر اکبری با بیان اینکه از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، آب آشامیدنی اصفهان در شرایطی سخت تامین می‌شود گفت: در ۹ ماه از سال، آب اصفهان به صورت پایدار و ۱۰۰ درصد از تصفیه‌خانه بابا شیخعلی تامین می‌شود ولی در این شرایط برای تأمین آب با کیفیت، باید از منابع محلی استفاده کنیم.

وی گفت: در تابستان تأمین آب شرب به صورت اختلاط آب چاه‌ها و تصفیه‌خانه بابا شیخعلی صورت می‌گیرد و برخی چاه‌های با کیفیت، با هماهنگی مرکز بهداشت، آزمایشگاه‌های کیفی، میکروبی و در نهایت تأیید شبکه بهداشت استان، وارد مدار توزیع می‌شود.

اکبری با تأکید بر اینکه خط قرمز وزارت نیرو و شرکت آبفا، کیفیت آب شرب است افزود: بر اساس این سیاست چاه‌هایی که کیفیت لازم را ندارند وارد مدار آب‌رسانی نمی‌شود و حتی اگر یک آیتم مورد سنجش آب چاه‌ها مشکلی داشته باشد، چاه از مدار توزیع خارج می‌شود، اما ممکن است این اختلاط آب موجب تغییر در مزه آب شود.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان برای تأمین آب پایدار در سطح استان، همواره بر مدیریت فشار، کنترل هوشمند شبکه با استقرار سامانه تله‌متری و همراهی مردم در مدیریت مصرف آب تأکید دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار