کد خبر: ۸۷۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 05 July 2020
دوهندو با بیان اینکه قلم خبرنگار بهترین سلاح در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان است گفت: فعالیت های سپاه برای همه اقشار بازگو شود.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مجید دوهندو» امرو ز(یک‌شنبه، ۱۵ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به عظمت امنیت در جامعه بشری اظهار کرد: سلامت و برقراری امنیت دو نیاز مهم بشر است.

 

مسئول یگان امنیتی امام (ع) سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کروناویروس بحران و تهدید برای سلامت انسان‌ها در جهان ایجاد کرده است گفت: همه وارد میدان شدند تا از سلامت بشری دفاع کنند اگر سلامت انسان در جامعه مهیا نباشد موفقیت و توسعه در حوزه‌های مختلف معنا و ارزشی نخواهد داشت.

 

وی اذعان کرد: حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری و .... از جمله مقوله‌ها و موارد امنیتی هر جامعه‌ای شمرده می‌شود.

 

دوهندو با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب، ایجاد حکومت اسلامی و بیداری اسلامی و زمنیه برای ظهور را از اهداف مهم شکل‌گیری انقلاب اسلامی می‌دانست، افزود: دشمنان از تمام تلاش خود در براندازی نظام استفاده کرده اما موفق نشدند و اکنون می‌بینیم در اروپا و آمریکا بیداری رخ داده است.

 

وی تصریح کرد: اکنون در شرایط فعلی پیش‌بینی می شود که اروپا بایستی خود را بدون آمریکا آماده کند.

 

مسئول یگان امنیتی امام (ع) سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امنیت، فرآورده‌ها و مشتقات عظیمی دارد گفت: فعالیت‌های امنیتی جامعه در شرایط کنونی نیاز به اطلاع‌رسانی دارد تا روزانه تلاش‌های نیروهای امنیتی در جامعه منعکس شود.

 

وی به ترفندهای دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان در طول ۴۱ سال انقلاب با ترفندهای مختلف از جمله جنگ تحمیلی، ترور، محاصره، تهدید و تحریم اقتصادی، جنگ مذاهب و اقوام و ... درصدد براندازی نظام و انقلاب بودند اما با وجود نیروهای امنیتی و بصیرت مردم نتوانستند به اهداف شومشان دست یابند.

 

دوهندو با تاکید بر اینکه اشراف اطلاعاتی، برنامه‌های دشمنان را برملا می‌کند، گفت: سپاه حافظ انقلاب است و هر حوزه‌ای در کشور دچار مشکل شود با همه امکانات ورود خواهد کرد.

 

وی اذعان کرد: امروز دشمنان قشر جوان را مورد تهاجم قرار داده‌اند و ارتباط با همه اقشار می‌تواند بسیاری از این مشکلات را رفع کند.

 

مسئول یگان امنیتی امام (ع) سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امروز قلم خبرنگار بهترین سلاح در برابر تهاجمات فرهنگی و اجتماعی دشمنان است تصریح کرد: رسانه‌ها فعالیت‌های امنیتی را بیش از پیش برای عموم مردم با نگارش شیوا بازگو کنند.

 

دوهندو اضافه کرد: یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان از سال ۹۷ آغاز به کار کرد و فعالیت‌های گسترده‌ای در بخش امنیتی و مقابله با بحران‌هایی چون سیل و کرونا ویروس داشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه امنیت قیمتش بالاست اظهار داشت: هنگامی قدر یک نعمتی را خواهیم دانست که دچار مصیبت یا از دست دادن آن شویم.

 

مسئول یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان به بحران کرونا ویروس اشاره و تصریح کرد: علاوه بر گندزدایی و توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک، ۲ هزار بسته معیشتی نیز توسط نیروهای امنیتی این یگان به درب منازل افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا ویروس تحویل داده شد.

 

دوهندو با اشاره به وجود موج دوم کروناویروس در استان از عموم مردم خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و این بیماری را به مانند روزهای نخست جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار