علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: توسعه مبتی بر منابع و ذخایر معدنی، نقشه راه توسعه شرق در استان سمنان می‌باشد.
کد خبر: ۸۷۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 04 July 2020
توسعه مبتی بر منابع و ذخایر معدنی،نقشه راه توسعه شرق در استان سمنان می‌باشد
 
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان شاهرود که با حضور نماینده مجلس این شهرستان و تعدادی از مدیران واحد‌های تولیدی برگزار شد با بیان این مطلب افزود: نگاه و برنامه‌های ما در سطح کلان توسعه پایدار در استان می‌باشد.
وی اظهار داشت: شهرستان شاهرود از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های صنعتی و معدنی خوبی برخوردار است و یکی از اولویت‌های اصلی ما رفع موانع موجود در بخش زیربنایی است تا زمینه حضور سرمایه گذار در شرق استان بیش از پیش فراهم شود.
عبی تشنه دل با اشاره این نکته که باید به معادن شرق استان نگاه ویژه‌ای داشت، تصریح کرد:مزیت نسبی استان به تنهایی بخش صنعت نیست و باید در معادن بیش از گذشته سرمایه گذاری شود که توجه به این موضوع می‌تواند در منطقه تحول ایجاد کند.
در این جلسه تعدادی از مدیران واحد‌های صنعتی عمده‌ترین مشکلات پیش روی تولید از قبیل: امور زیربنایی، سرمایه گذاری، تسهیلات، عدم تامین مواد اولیه و ... را مطرح و درخصوص رفع موانع موجود تبادل نظر شد.
دیدار با فرماندار شهرستان شاهرود، بازدید از واحد‌های تولیدی قند و شکر، کربنات لعل شاهوار، ذوب آهن، داروسازان فردوس آرا، سیم و کابل مغان و فولاد شاهرود و بازدید از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به این شهرستان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار