سرپرست سازمان صمت استان ایلام ؛
سرپرست سازمان صمت استان ایلام با اشاره به تامین مالی تسهیلات واحدهای صنعتی از محل منابع مختلف، تصریح کرد: تاکنون سه هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات مالی سرمایه ثابت و در گردش برای واحدهای صنعتی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 04 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام، رضا محمد رحیمی افزود: تمرکز برنامه‌ها و اهداف حوزه تولید بیشتر معطوف به پروژه‌ها و طرح‌های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

وی افزود: طرح‌های منتخب این گروه تا پایان دولت به بهره برداری و وارد فاز تولید و اشتغال می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: با همکاری همه دستگاه‌های مربوطه مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در تمامی زمینه‌ها اعم از تعیین تکلیف بدهی‌ها، جرائم و تسهیلات بانکی، مالیات، بیمه و… در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار بررسی و رفع می‌شوند.

محمد رحیمی با اشاره به تامین مالی تسهیلات واحدهای صنعتی از محل منابع مختلف، تصریح کرد: تاکنون سه هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات مالی سرمایه ثابت و در گردش برای واحدهای صنعتی پرداخت شده است.

در این برنامه همچنین در خصوص انعقادتفاهم نامه سرمایه گذاری توسط سازمان‌های توسعه‌ای و بنیادها در استان، انجام فاز اول مطالعات اکتشافی حوزه معدن، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز استان در بحث کرونا توسط واحد تولیدی مواردی بیان شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار