کد خبر: ۸۷۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ 04 July 2020

انجمن سینمای جوان انزلی به درجه ممتاز ارتقا یافت

تابناک/ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی از ارتقای درجه دفتر انجمن سینمای جوان این شهر ساحلی به ممتاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد رحمان زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس درجه بندی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (دفتر مرکزی انجمن سینمای جوان کشور) دفتر انجمن سینمای جوان بندرانزلی در تقسیم بندی جدید دفاتر کشور در لیست دفاتر ممتاز قرار گرفت.

وی با اشاره به ارتقای ۲۱ دفتر انجمن سینمای جوان کشور به رتبه ممتاز، افزود: دفاتر ایلام، اراک، آبادان، بیرجند، بروجرد، بندرعباس، خرم آباد، دزفول، رفسنجان، زنجان، زاهدان، شهرکرد، سنندج، سمنان، کرمان، کرمانشاه، لاهیجان، نجف آباد، نیشابور و بندرانزلی بر اساس نامه ارسال شده از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دلیل جغرافیای شهری و شرایط مکانی و امکانات موجود در دفتر به عنوان دفتر ممتاز کشوری انتخاب شده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: بر اساس تصمیمات جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این پس درجه بندی دفاتر با عناوین حمایتی، ممتاز و ویژه نامگذاری می‌شود.

رحمان زاده همچنین گفت: دفتر ممتاز مزایایی همچون حمایت‌های تجهیزاتی، حمایت‌های کیفی از مربیان و هنرجویان مستعد، حمایت و پشتیبانی آموزشی و موارد مشابه را شامل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی تاکید کرد: تلاش می‌شود با افزایش کیفیت استانداردهای آموزشی همچون استفاده از مربیان بهتر، توجه بیشتر به استعدادهای جوان، تأمین نیازهای اولیه و ملزومات آموزشی دفتر، دانش افزایی مربیان، افزایش پذیرش هنرجویان، حمایت مالی از تولید فیلم‌های برتر و خصوصاً فیلم اولی، این دفتر علاوه بر حفظ جایگاه ممتاز، آن را به جایگاه ویژه ارتقا یابد.

لازم به ذکر است؛ انجمن سینمای جوانان انزلی از سال ۷۶ رسماً شروع به فعالیت کرد و بسیاری از فیلمسازان برجسته را به سینمای مستند ایران معرفی نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار