کد خبر: ۸۶۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ 01 July 2020

نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در رشت گفت: اجرایی شدن پروژه های پنجگانه عقد قرارداد شده با این قرارگاه سازندگی سبب توسعه و پیشرفت شهر رشت می شود.

تابناک/جلسات ماهانه با محوریت پروژه های پنجگانه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برگزار می شود
نشست هم اندیشی اجرایی نمودن پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با حضور شهردار رشت و سردار عبدالله پور نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در رشت برگزار شد.
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در این نشست حاج محمدی با تاکید بر ظرفیتهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) برای فراهم کردن بسترهای توسعه و سازندگی در رشت و ارتقای سطح رفاه شهروندان، خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی فعالیتهای این قرارگاه در کشور و به ویژه پایتخت، باید با تدبیر، برنامه ریزی و تلاش مضاعف در جهت تسریع سازندگی در خور شان مردم این سامان، اقدام شود.
شهردار رشت با اشاره به همراهی نماینده محترم ولی فقیه در استان، مدیران ارشد گیلان و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در راستای بهبود فعالیتهای عمرانی در شهر گفت: این همدلی را به فال نیک می گیریم.
وی همچنین ابراز امیدواری نمود که در سالهای پیش رو اتفاقات خوب و خوشایند برای شهر رشت و شهروندان این شهر روی دهد.
در این نشست سردار عبدالله پور نیز با تاکید بر ضرورت اجرایی نمودن پروژه های بزرگ شهری در جهت خدمت به شهروندان، گفت: بی تردید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) نقش خود را در طول سالهای گذشته به خوبی ایفا کرده است.
فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: باید از فرصت ایجاد شده و حضور متخصصان و نیروهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) استفاده کرد و با بهره گیری نیروها و امکانات برای توسعه شهرمان به کارگیری شود.
نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در رشت سپس گفت: اجرایی شدن پروژه های پنجگانه عقد قرارداد شده با این قرارگاه سازندگی سبب توسعه و پیشرفت شهر رشت می شود.
وی گفت: برای شتاب دادن به عملیات اجرایی این پروژه ها ماهانه باید ریاست شورا، شهردار و مدیران مرتبط شهری جلسه برگزار کنند و همچنین گزارشهای هفتگی پیشرفت اجرای پروژه ها ارائه گردد.
سردار عبدالله پور در پایان این نشست همچنین اعلام آمادگی نمود تا از طریق بسیج سازندگی استان گیلان عملیات اجرایی
همسطح سازی قبور مزار شهدای انقلاب اسلامی طبق نقشه های تایید شده بنیاد شهید با شهرداری رشت همکاری لازم به عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار