کد خبر: ۸۶۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 28 June 2020

عزم جدی ۸ عضو شورا برای عزل شهردار/ آیا حاج محمدی از استیضاح دوم نیز می‌تواند عبور کند؟/ ۵ گزینه مطرح برای شهرداری+ اسامی

شنیده ها حکایت از آن دارد که ۸ الی ۹ نفر از اعضای شورا به این نتیجه رسیده اند که حاج محمدی از فرصت دوباره خود هم به درستی استفاده نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، با اینکه طرح استیضاح شهردار رشت شکست خورد اما گویا این پیروزی ، نقطه آرامش حاج محمدی نبوده و مجددا استیضاح دیگری در جریان است تا آنجا که این بار حتی گزینه هایی هم برای جایگزینی وی در نظر گرفته شده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که ۸ الی ۹ نفر از اعضای شورا به این نتیجه رسیده اند که حاج محمدی از فرصت دوباره خود هم به درستی استفاده نخواهد کرد.

برخی از منابع از گزینه هایی برای جایگزینی شهرداری رشت خبر می دهند که به معرفی چند نفر از آنها می پردازیم.

۱. هوشنگ عباسقلی زاده
مدیر کل فعلی امور شهری و شوراهای استانداری گیلان ، معاون عمرانی منطقه ۷ تهران و شهردار شهرهای سرعین ، آستارا ، تالش و فومن از سوابق وی محسوب می گردد.
لازم به ذکر است که عباسقلی زاده ، گزینه فرمانداری رودبار هم تلقی می گردد.

۲. سید محمد احمدی
مشاور کنونی استاندار گیلان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان ، فرماندار شهرستان های رشت ، لاهیجان و رودبار بخشی از سوابق سید محمد احمدی است.
وی محتمل ترین گزینه و منتصب به سردار آقازاده است که نیم نگاهی به چیدمان شورای بعد نیز دارد.

۳. سیروس شفقی
شفقی بیش از حضور کوتاه در فرمانداری کرج ، فرماندار شهرستان رشت ، آستارا و شهردار تالش و لنگرود را در سابقه مدیریتی خود دارد.

۴. فرهاد شوقی
کارشناس عمران دانشگاه انزلی و دانش آموخته دوره های مبانی اندیشه اسلامی می باشد که یک دوره عضو شورای اسلامی شهر رشت ، مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و کارشناس عمرانی فرمانداری شهرستان رشت از سوابق اجرایی وی محسوب می گردد.
شوقی نیز رییس ستاد انتخاباتی سردار آقازاده و کاندیدای احتمالی مجلس آستانه می باشد.

۵. علی اکبر اوسط مقدم
مدیر کل سابق هلال احمر ، معاون فنی و عمرانی سابق شهرداری رشت و همچنین معاون هماهنگی کنونی امور عمرانی استانداری گیلان کارنامه وی را تشکیل میدهد.
باید گفت که هرگاه تصمیم گیری برای انتخاب شهردار صورت میگیرد ، قطعا اوسط‌ مقدم یک پای داستان خواهد بود. وی بطور سنتی از حمایت کوچکی نژاد نماینده فعلی مجلس و عاقل منش عضو شورا برخوردار است.

حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت سال پایانی شورا و شهرداری رشت به کجا می انجامد !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار