علی اکبر پوریانی مدیر عامل گهرزمین در بازدید مجمع نمایندگان استان:ان شاءالله با اتحاد و همدلی همگی بخصوص نمایندگان استان، بتوانیم در ابتدا مشکلات ایثارگران استان کرمان و سپس ایثارگران لشکر ثارالله( سیستان و بلوچستان و هرمزگان) را حل نماییم.
کد خبر: ۸۶۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱ 27 June 2020

بازدید مجمع نمایندگان استان از آسایشگاه گهرزمینبه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین صبح روز پنجشنبه مورخ ه تیرماه ۹۹ رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه آقایان علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت گهرزمین، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان، دادخدا سالاری دادستان کرمان، احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین از آسایشگاه جانبازان این شرکت که به نام بچه های حاج قاسم نامگذاری شده است بازدید و با جانبازان قطع نخاعی دیدار کردند.

بازدید مجمع نمایندگان استان از آسایشگاه گهرزمین
در ابتدای این دیدار علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تشکر از حضور مقامات قضایی استان در این جلسه عنوان کرد: افتخار ما این است که مقامات قضایی استان بخصوص آقایان موحد رئیس کل دادگستری استان و دادخدا سالاری دادستان از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که آقای دادخداسالاری از دوستان و یاران نزدیک سردار دلها بودند و ما بچه های حاج قاسم احترام خاصی برای این عزیزان قائل هستیم. امید است بتوانیم مکتب این شهید بزرگوار را نهادینه کنیم.

بازدید مجمع نمایندگان استان از آسایشگاه گهرزمین
وی از مجمع نمایندگان استان خواست همانطور که سردار سلیمانی به استان کرمان و ایثارگران این استان عنایت و توجه ویژه ای داشتند ضروریست این مجمع پیگیری های لازم را نسبت به تشکیل مکتب حاج قاسم با محوریت استان کرمان انجام دهد و در تبلیغ سیره و منش ایشان تلاش نماید.
پوریانی ضمن تشکر از مدیریت خوب و شایسته آقای سیف الدینی برادر شهیدان( محمدحسن، محمدحسین و محمدعباس سیف الدینی) که مسئولیت آسایشگاه را بعهده دارد افزود: با توجه به اینکه ایشان از خانواده معظم شهدا هستند در خدمت رسانی به جانبازان و تجهیز آسایشگاه تلاش زیادی کرده اند.

بازدید مجمع نمایندگان استان از آسایشگاه گهرزمین
ایشان یادآور شد این آسایشگاه با همت و تلاش همگی ساخته شده است و درصدد هستیم که این مجموعه را توسعه دهیم.
مدیرعامل گهرزمین همچنین گفت: در استان کرمان ۴۵ جانباز قطع نخاعی نیازمند ویلچر وجود دارد که طبق دستور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقرر شد تعداد ۲۵ ویلچر موتوردار توسط شرکت گهرزمین و ۲۰ ویلچر دیگر نیز توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خریداری شود که ۱۰ عدد دیروز تحویل جانبازان شد و مقدمات خرید مابقی آنها نیز انجام شده که به زودی تحویل این عزیزان و قهرمانان خواهد شد.

بازدید مجمع نمایندگان استان از آسایشگاه گهرزمین
پوریانی ادامه داد: در واقع، استان کرمان دارای پتانسیل های خوبی هست و ما می توانیم با استفاده از ظرفیت های استان کرمان و همچنین وحدت ملی شاهد تحولات بسیار خوبی در سطح این استان باشیم و حتی از کمیته امداد امام خمینی(ره) بی نیاز شویم. از حمایت های همیشگی و دلسوزانه آقای حسن پور و پیگیری های بی شائبه و بی بدیل آقای دکتر پور ابراهیمی بواسطه اینکه بیشترین نقش را در ساخت این آسایشگاه داشتند تقدیر و تشکر می کنم. همچنین امیدواریم هرچه زودتر آقای پروفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور بهبودی یابند و سلامتی کامل را بدست آورند. ان شاءالله با اتحاد و همدلی همگی بخصوص نمایندگان استان، بتوانیم در ابتدا مشکلات ایثارگران استان کرمان و سپس ایثارگران لشکر ثارالله( سیستان و بلوچستان و هرمزگان) را حل نماییم.

بازدید مجمع نمایندگان استان از آسایشگاه گهرزمین
شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی و همچنین تقدیر و تشکر از این اقدام قابل تحسین شرکت سنگ آهن گهرزمین گفت: اگر تمام مسئولین استان دیدگاه و روحیه آقای پوریانی را داشتند خیلی از مشکلات حل و فصل می شد.
حسن پور اظهار داشت: اگر می خواهیم مشکلات خانواده معزز شهداء و ایثارگران و مردم انقلابی حل شود باید از ظرفیت های استان به خوبی استفاده شود.
دکتر محمدرضا پورابراهیمی دیگر عضو مجمع نمایندگان استان خاطر نشان کرد: ساخت آسایشگاه جانبازان توسط شرکت سنگ آهن گهرزمین بسیار پسندیده است و ان شاء الله در تلاش هستیم مابقی مشکلات این عزیزان حل و فصل شود.
وی گفت جا دارد از آقای پوریانی که خود از جانبازان و فرماندهان دوران دفاع مقدس هستند بواسطه این کار ارزنده تقدیر و تشکر ویژه را داشته باشیم و امید است این اتحاد و همدلی در استان افزایش یابد.

بازدید مجمع نمایندگان استان از آسایشگاه گهرزمین
در ادامه، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه دستگاه قضا حامی خانواده معزز شهدا و ایثارگران است عنوان کرد: امیدواریم با همت همه و حمایت دستگاه قضا، مشکلات این عزیزان حل شود.
احمد گروهی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: رفتار ایثارگران که خود را خالصانه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند در راستای ترویج فرهنگ ایثارگری است. وی خاطرنشان کرد امیدواریم با تلاش و کوشش، معضل بیکاری خانواده های این عزیزان حل شود.
در ادامه این جلسه چند تن از جانبازان دوران دفاع مقدس مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
شایان ذکر است در پایان جلسه، به پیشنهاد جانبازان، این آسایشگاه، به نام آسایشگاه بچه های حاج قاسم نامگذاری شد.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار