فیروزی : اگر در زمان بررسی اعتبارنامه منتخب گچساران در صحن علنی مجلس معترضین قانع نشده باشند و بر اعتراض خود باقی باشند این اعتبارنامه به رای مجلس گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 23 June 2020
سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی از تایید اعتبارنامه منتخب گچساران با اکثریت آراء در این کمیسیون خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون تحقیق در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) خود بعد از بحث و بررسی درباره اعتراضات به اعتبارنامه آقای تاجگردون آن را تصویب کرد.
نماینده مردم فسا در مجلس ادامه داد: کمیسیون تحقیق بعد از دو هفته کار سنگینی که توسط کمیته منتخب انجام شد و جلسات متعددی که با مجموعه‌های نظارتی اثرگذار داشت امروز تشکیل جلسه داد و اعضای کمیته گزارش خود را به کمیسیون ارائه کردند و نهایتا رای گیری به صورت مخفیانه انجام شد و اعتبارنامه آقای تاج گردون با اکثریت آرا به تایید کمیسیون تحقیق رسید.
سخنگوی کمیسیون تحقیق اضافه کرد: گزارش کمیسیون تحقیق تحویل هیات رئیسه مجلس خواهد شد و در اولین جلسه در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.
فیروزی درباره اینکه آیا این اعتبارنامه به رای مجلس گذاشته می‌شود یا نه؟ گفت: اگر در زمان بررسی اعتبارنامه منتخب گچساران در صحن علنی مجلس معترضین قانع نشده باشند و بر اعتراض خود باقی باشند این اعتبارنامه به رای مجلس گذاشته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار