نریمانی:
تابناک: رئیس اتحادیه هتل داران استان اصفهان گفت: تا زمانیکه زیرساخت ها ازجمله فرودگاه، راه های جاده ای ، شهری ، ریلی و غیره فراهم نشود هتلی در اصفهان ساخته نمی شود.
کد خبر: ۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مهدی نریمانی اظهار داشت: در حال حاضر ساخت بیش از ۲۰ هتل را در دستور کار خود در حالی قرار دادیم که تا زمان فراهم نشدن زیرساخت ها نمی توانیم وعده ای برای زمان ساخت بدهیم.

وی بیان داشت: برخلاف اعتقاد مردم که اصفهان با کمبود هتل مواجه است باید گفت که هتل های موجود جوابگوی تعداد گردشگران داخلی و خارجی در روزهای معمولی است.

رئیس اتحادیه هتل داران استان اصفهان خاطرنشان کرد: هتل های موجود در اصفهان جوابگوی گردشگران در زمان پیک مسافرت ها از جمله عید نوروز نیست که در چنین مواقعی از ظرفیت مدارس و خانه های مسکونی و غیره استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه در هتل هایی که مجوز ساخت آن گرفته شده است، هتل های ۵ ستاره هم در دستور کار است، اعلام کرد: هتل های ۵ ستاره بر اساس شرایط و ضوابط ایران ساخته می شود.

نریمانی در پاسخ به اینکه همانطور که می دانید هتل های ۵ ستاره در سطح دنیا به هتل هایی گفته می شود که دارای بخش هایی است که با اصول اسلامی و عرف جامعه ما سازگاری ندارد، آیا منظور از هتل های ۵ ستاره در اصفهان نیز اینگونه است، افزود: خیر، در اصفهان هتل های ۵ ستاره طبق شرایط و شرعیات جمهوری اسلامی ایران ساخته می شود.

وی خبر داد: امسال برخی از مهمانپذیرها و متل ها در اصفهان ارتقا یافته و تبدیل به هتل شده اند.

رئیس اتحادیه هتل داران اصفهان بیان داشت: گردشگران خارجی که به اصفهان می آیند خود نسبت به محدودیت ها و ضوابط ایران مطلع هستند وهیچ گاه گردشگری نداشتیم که از ما درخواست هایی خارج از ضوابط و شرع کشور ما داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار