زخم بر دل کشاورزان مازندرانی/ کشاورز دیروز،کارگر امروز
سرمایه‌گذاری برای توسعه این بخش و ایجاد صنایع تبدیلی وابسته ضروری است ولی متاسفانه عدم عضویت هیچ یک از نمایندگان مازندران در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی سوال برانگیز است .
کد خبر: ۸۶۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 23 June 2020

به گزارش تابناک مازندران، یکی از بزرگترین پتانسیل های موجود در استان مازندران کشاورزی است متاسفانه هیچ یک از نمایندگان استان مازندران امتیاز لازم را برای قرارگیری در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی نداشته و آن را در اولویت اول خود قرار ندادند .

بر اساس این گزارش ، حضور نماینده ای از استان قطب کشاورزی کشور در این کمیسیون تخصصی می توانست مفید فایده باشد اما سازوکار مجلس این اجازه را به نمایندگان مازندران نداد. جای خالی نمایندگان مازندران در کمیسیون کشاورزی حس میشود.

سرمایه‌گذاری برای توسعه این بخش و ایجاد صنایع تبدیلی وابسته ضروری است ولی متاسفانه عدم عضویت هیچ یک از نمایندگان مازندران در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی سوال برانگیز است .

عضویت نمایندگان قطب کشاورزی در کمیسیون مربوطه مجلس می‌تواند زمینه‌های اعتلای بخش کشاورزی استان را افزایش دهد.

 اگرچه مسئولان مازندران در تلاش هستند تا وضعیت استان به‌ویژه کشاورزی را خوب نشان دهند اما خود کشاورزان می گویند: حالمان خوش باور نکنید.

 کشاورزان مظلوم‌ترین افراد جامعه بوده و زبان گویایی برای بیان مشکلات خود ندارند، مسئولان هیچ توجهی به کشاورزی و کشاورزان در این خطه نمی‌کنند.


نمی‌ توان به مجلس شورای اسلامی خرده گرفت ولی 12 نماینده‌ی مازندران در مجلس برای قشر زحمتکش کشاورزان می توانستند تصمیم بهتری اتخاذ کنند .
حضرت امام (ره) فرموده اند: «امر کشاورزی در کشور ما از اهم امور است و هدایت و اجرای آن به وجه صحیح، اساس اقتصاد کشور است».

گفتنی ست سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس، جلال محودزاده نایب رئیس اول و محمدجواد عسکری به عنوان نایب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

حسین احمدی فعال رسانه ای

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
ممنون جالب بود واقعا برای این نماینده ها متاسفم . مازندران قلب کشاورزی ایران است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار