مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از انجام یک هزار و ۹۰۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در سه ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 22 June 2020
امیر ارجمند با بیان اینکه شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری ابلاغ شده است، در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری از ابتدای فروردین تاکنون تعداد یک هزار و ۹۰۰ مورد بازدید‌های نظارتی گروهی از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان توسط کارشناسان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و با همکاری سایر دستگاه‎های نظارتی انجام شد.

ارجمند اذعان داشت: خوشبختانه مقایسه آمار موجود از میزان بازدید‌ها، تذکرات و اخطار‌های صادر شده توسط ناظرین ما و همچنین شکایات واصله از تاسیسات گردشگری گویای افزایش کیفیت خدمات در سطح استان است.

او گفت: این بازدید‌ها به منظور بررسی وضع موجود، ارائه خدمات مناسب، بهبود کیفیت سطح خدمات‎دهی و رفاه حال مسافران و گردشگران از مراکز اقامتی، رستوران‎ها، مراکز پذیرایی، بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت، مراکز اقامتی اعم از میهمانسرا‌های ادارات، خوابگاه‎های دانشجویی، سالن‎های ورزشی و ... صورت گرفته است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار