طرح ترافیکی زوج و فرد در کلانشهر اصفهان که تاکنون ۲ بار به تعویق افتاده بود از روز دوشنبه این هفته دوم تیر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸ 20 June 2020

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهارداشت: ساز و کار ارسال پیامک به متخلفان طرح ترافیکی زوج و فرد آماده شده و از امروز به مدت ۲ روز از آن بطور آزمایشی استفاده می‌شود.

وی افزود: در این مدت ممکن است پیامک‌هایی به افرادی که وارد محدوده طرح زوج و فرد کلانشهر اصفهان شوند ارسال شود اما جریمه‌ای برای آنها لحاظ نخواهد شد.

رییس پلیس راهور اصفهان با بیان اینکه ما به مردم قول دادیم که ۴۸ ساعت قبل از اجرای طرح آن را اطلاع دهیم، افزود: هزینه تخلف طرح زوج و فرد به یکصد هزار تومان افزایش یافته و لازم است که اطلاع‌رسانی زیادی در این زمینه انجام شود.

محمدی با اشاره به اینکه در سال‌های قبل بطور میانگین در هر روز بین چهار تا پنج هزار خودرو در طرح ترافیک زوج و فرد کلانشهر اصفهان جریمه می‌شد، تصریح کرد: در سال‌های گذشته میزان جریمه ۲۰ هزار تومان بود و شاید عده ای با آگاهی از این موضوع وارد طرح می‌شدند.

وی ساعت اجرای طرح زوج و فرد را از هشت تا ۱۳ و از ۱۷ تا ۲۲ اعلام و تاکید کرد:  با همه رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروی خود کنند بطور قاطع برخورد و خودروی آنها ۱۵ روز توقیف خواهد شد و باید برای ۲ خودرو (پلاک اصلی و جعلی) جریمه پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار