با حضور جمعی از خیرین، بهره برداری از بخش جدید آی سی در بیمارستان فجر ماکو آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 20 June 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو گفت: این بخش بیمارستانی با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد و 200 میلیون ریال تجهیز، بهسازی و راه اندازی شده است.

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه ماکو همچنین در مراسم تجلیل از خیرین سلامت این شهرستان که برای تجهیز بخش جدید آی سی بیمارستان ماکو کمک کرده بودند گفت: کار خیرین نوعی ایثار و خود گذشتگی است که در کنار تلاشهای شبانه روزی مدافعان سلامت برای نجات جان همنوعان خود تلاش می کنند.

عزیزی مدیر عامل موسسه خیریه درمانی فجر ماکو هم در این مراسم گفت : خیرین شهرستان برای تجهیز بیمارستان فجر ماکو تاکنون بیش از 15 میلیارد ریال کمک کرده اند .

وی همچنین از مساعدت 3 میلیارد ریالی نقدی و غیر نقدی اهالی خیر و نوع دوست شهرستان ماکو در ایام کرونا به بیمارستان فجر ماکو خبر داد و افزود: با این میزان کمک و مساعدت خیرین ، اقلام حفاظت فردی و تختهای جدید بیمارستانی خریداری و در اختیار بیمارستان فجر ماکو قرار گرفته است .

در کنار بهسازی و تجهیز درمانگاه بازرگان ، تجهیز بیمارستان فجر ماکو و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ، بخش ویژه نوزادن ، تروما و بخش عفونی هم از دیگر بخشهایی است که در آینده نزدیک با مساعدت خیرین در بیمارستان فجر ماکو راه اندازی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار