شهردار منطقه ثامن: با توجه به موج دوباره شیوع بیماری کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت چند استان و همچنین در پیش بودن ایام دهه کرامت و آغاز فصل تابستان،بیش از ۶۰ عدد بنر با موضوع مقابله با کرونا در خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی اکران شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 20 June 2020

به گزارش تابناک رضوی، سید مصطفی نعمتی با اشاره به اینکه در مرحله اول اطلاع رسانی عمومی در منطقه ثامن، از آغاز اسفند ماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه حدود ۳۰۰ عدد بنر و بیش از ۳ هزار نسخه پوستر اکران شده است،در این خصوص گفت: این بنرها با موضوع نحوه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا طراحی شده است، تا شهروندان اطلاعات کافی و جامعی برای مقابله با این بیماری داشته باشند.

 

وی افزود: علائم ویروس کرونا، روش های انتقال، گروه های حساس و در معرض خطر، ترویج پویش بیماری در خانه بمانید، شستشوی صحیح دست ها، رعایت فاصله با دیگران، پرهیز از لمس سطوح عمومی در مکان های شلوغ و … از جمله محتواهایی است که جهت اطلاع رسانی به عموم شهروندان به نمایش گذاشته شده است.

 

شهردار منطقه ثامن گفت: این بنرها در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی، مراکز محلات پیرامون حرم و نقاط پر تردد در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار