امام جمعه موقت اصفهان
امام جمعه موقت اصفهان: با اتفاقات اخیر در جهان، قدرت نرم و سخت آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ 19 June 2020
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: شیوع کرونا و مدیریت ناصحیح، بحران نژاد پرستی و به صحنه آمدن مردم بویژه سیاه پوستان و شکست‌های پی در پی از محور مقاومت عواملی است که نظام سلطه آمریکایی را به نابودی نزدیک کرده است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا تا کنون عامل ۷۰ جنگ منطقه‌ای و کشوری بوده است افزود: امروز این کشور از جنگ نظامی با ما در رعب و وحشت است، اما از جنگ روانی، رسانه‌ای و فرهنگی و اقتصادی دست بردار نیست که لازمه پیروزی در این جنگ هم هوشیاری و آرامش است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان، مسئولان را هم به حفظ آرامش دعوت کرد و از آن‌ها خواست که خدمتگزار مردم و نظام باشند، نه خدمتگزار حزب و جناح وابسته.
 
خطیب جمعه اصفهان از همه افراد و دستگاه‌های فعال در مبارزه با شیوع کرونا ازجمله ستاد‌های مردمی، طلاب و نیرو‌های مسلح قدردانی کرد و گفت: ایثارگری جامعه بهداشت و درمان در صف مقدم ستودنی است و این مجاهدت‌ها و حماسه‌ها باید مکتوب و در تاریخ ثبت شود.

آیت اله مهدوی با شکرگزاری خداوند به علت  برپایی مجدد نماز جمعه گفت: با در پیش بودن ماه‌های ذی القعده، ذی الحجه و محرم باید تدبیری شود که کاستی‌ها و محدودیت‌های معنوی اخیر جبران شود و جدیت بیشتری برای معنویات در این سه ماه داشته باشیم.
 
امام جمعه موقت اصفهان به نفوذ فکری و فرهنگی دشمن در بین زنان و دختران جامعه هم اشاره کرد و افزود: دشمن برای تضعیف و نابودی کشور و جامعه اسلامی ایران بر روی زنان تمرکز کرده است تا جامعه را به انحطاط بکشد که تنها را شکست دشمن در این زمینه و در امان ماندن زنان و دختران و حفظ خانواده، پوشش مناسب و حفظ حجاب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار