فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 23 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اجرای طرح پیشگیری از سرقت طی 48 ساعت گذشته خبر داد .
کد خبر: ۸۶۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 16 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار داشت: در راستای افزایش ضریب امنیت محله‌ها، کاهش جرایم و شناسایی اموال مسروقه و تحویل آنان به مالباختگان، طرح پیشگیری از سرقت توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در تعدادی از محل‌های این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه طرح مذکور به مدت ۴۸ ساعت اجرایی شد، افزود: در این طرح تعداد ۱۵ دستگاه خودروی سواری و ۸ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف و پس از طی مراحل قانونی به مالکان تحویل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعدادی سارق نیز در این طرح دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم به توصیه‌های پلیسی و هشدارهای انتظامی توجه کرده و خودروهای خود را به سیستم‌های بازدارنده و ایمنی مجهز کنند.

سرهنگ خدادوست اضافه کرد: یکی از مواردی که در پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه نقش مهمی ایفا می‌کند پارک نکردن وسایل نقلیه در نقاط خلوت و کوچه‌های بدون تردد است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تمام وسایل نقلیه مکشوفه فاقد سیستم ایمنی مناسب بودند، بیان داشت: سارقان در تحقیقات پلیسی یکی از عوامل موفقیت خود در انجام سرقت‌ها را عدم نصب تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر و قفل فرمان، سوئیچ مخفی و غیره عنوان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار