کد خبر: ۸۶۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ 14 June 2020
سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس گفت که این کمیسیون بی‌طرفی خود را در جایگاه قضاوت درباره اعتبارنامه منتخب گچساران حفظ خواهد کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الله فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ارجاع پرونده غلامرضا تاج‌گردون به کمیسیون تحقیق و آغاز بررسی این کمیسیون گفت: ما بعد از انجام استعلام و مکاتبات و برگزاری جلسات با معترضین و منتخب گچساران، مستندات را جمع آوری و در چارچوب قانون بررسی خواهیم کرد.
نماینده مردم فسا درباره اینکه آیا کمیسیون تحقیق با شورای نگهبان مکاتبه خواهد کرد یا نه؟ گفت: اگر مکاتبات پیشین با شورای نگهبان شفاف باشد و این برایمان احراز شود، مکاتبه مجددی نخواهیم داشت؛ در غیر این صورت به صورت جداگانه از شورای نگهبان استعلام خواهیم کرد.
فیروزی با بیان اینکه «کمیسیون تحقیق فراتر از آنچه آئین‌نامه تعیین کرده و همچنین فراتر از موضوعات مورد اعتراض امکان بررسی ندارد» ادامه داد: ما نفیا یا اثباتا دیدگاهی در خصوص اعتبارنامه آقای تاج‌گردون نداریم و نقش بی‌طرفی خود را در جایگاه قضاوت حفظ می‌کنیم. به سایر عزیزان عضو کمیسیون تحقیق هم این تذکر را خواهیم داد که از بی‌طرفی خارج نشوند.
به گفته سخنگوی کمیسیون تحقیق، جلسات این کمیسیون از امروز مستمرا و تا پیش از مهلت قانونی برای بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار