کد خبر: ۸۶۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 11 June 2020

چه به دنبال خرید اجناس باکیفیت و ارزان هستید چه طرفدار برندهای معروف بین‌المللی، جزیره کیش می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند. مراکز خرید این جزیره به‌قدری متنوع و جذاب هستند که انتخاب را برای گردشگران کمی سخت می‌کنند. از این رو خواندن این مطلب شما را با مراکز خرید کیش آشنا کرده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید در سفر به این جزیره راحت‌تر مکان مورد نظرتان را پیدا کنید.

 بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید جزیره کیش

تور کیش از لاکچری‌ترین تورهای گردشگری در ایران است. این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی بهترین تفریحات آبی، هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید را در دل خود جای داده است. گشت‌وگذار در میان مراکز خرید یکی از مهیج‌ترین تفریحات جزیره است که می‌تواند لحظاتی به یاد ماندنی را برای گردشگران رقم زند. اگر شما هم عاشق خرید هستید یک بلیط کیش رزرو کرده و با تور لوکس کیش آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شوید. اما قبل از سفر پیشنهاد می‌کنیم با بهترین مراکز خرید کیش آشنا شوید.

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون همان جایی است که شیک‌پسندان به دنبال آن هستند. در این مرکز خرید بزرگ بیش از 100 فروشگاه فعالیت داشته و هر طبقه از آن به فعالیتی خاص اختصاص داده شده است. طبقه اول این مجموعه بزرگ به انواع برندهای بین‌المللی از جمله برشکا، اچ اند ام، نایک، بوسینی و ... اختصاص دارد. چندین فروشگاه شامل بوتیک، اکسسوری، لوازم الکترونیکی و یک پیست اسکی مصنوعی از جاذبه‌های طبقه دوم هستند که معروفیت مرکز خرید دامون را چندین برابر کرده‌اند. در نهایت نیز می‌توانید به طبقه سوم رفته و در حالی که غذای دلخواه خود را میل می‌کنید از چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای دریای کیش لذت ببرید. این طبقه را می‌توان ایستگاه شکم مجموعه دانست چرا که در آن یک فودکورت بزرگ با 14 غرفه وجود دارد که در هرکدام طعم‌های متنوعی از آشپزی سراسر دنیا ارائه می‌شود.

آدرس: کیش، خیابان وصال؛، مرکز خرید دامون، شماره 64

مرکز خرید پردیس 1 و 2

مرکز خرید پردیس 1 را می‌توان شهر فرنگ کیش دانست. این مجموعه از قدیمی‌ترین مراکز خرید جزیره است که در سال 1371 افتتاح شده و هم اکنون نیز با بیش از 200 فروشگاه شامل کیف، کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی و ... همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اجناس مرکز خرید پردیس در کنار کیفیت بالا قیمت‌هایی مناسب دارند از این رو این مجموعه در بیشتر روزهای هفته شلوغ و مملو از گردشگرانی است که در حال خرید هستند.

مرکز خرید پردیس 2 چندین سال بعد یعنی در سال 1378 شروع به کار کرد. نمای این مجموعه بسیار شیک بوده و با الهام از معماری اروپایی ساخته شده است. پردیس  دو 4 طبقه دارد و در آن 230 فروشگاه از فروشگاه‌های ارزان گرفته تا انواع برندهای بین‌المللی در حال فعالیت هستند.

از دیگر امکانات مجتمع پردیس 2 می‌توان  به چندین کافی شاپ، رستوران بین‌المللی، زمین بازی ویژه کودکان و اجرای موسیقی زنده اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید پردیس 1: کیش، خیابان فردوسی، بلوار رازی

آدرس مرکز خرید پردیس 2: کیش، میدان پردیس

بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید جزیره کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش از بزرگترین و لوکس‌ترین مجمتمع‌های جزیره کیش است که بیش از 470 فروشگاه در آن فعالیت می‌کنند. نمای فوق‌العاده و نورپردازی عالی اولین چیزی است که در نگاه اول چشم‌ها را خیره کرده و گردشگران را برای گشت‌وگذار در این مجتمع بزرگ ترغیب می‌کند.

طرفداران برندهای معروف بین‌المللی مانند Puma، Caterpillar، Chicco و ... می‌توانند اجناس مورد نظرشان را در مرکز تجاری کیش تهیه کنند. ساعت، عینک، کفش و اکسسوری‌های جذاب از دیگر فروشگاه‌های این مرکز تجاری هستند. اما بیش از همه این‌ها مغازه‌های فروش شکلات و قهوه هستند که با بوی خوش قهوه و پاستیل‌های رنگارنگ بازدیدکنندگان را به سوی خود جذب می‌کنند.

جالب است بدانید که در این مرکز قرعه‌کشی شبانه در بین خریداران انجام شده و جواز نفیسی مانند خودرو، لوازم خانگی و ... به برندگان اهدا می‌شود.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی

بازار مرجان کیش

بازار مرجان در نزدیکی پارک ساحلی مرجان قرار گرفته و از سال 1370 تا کنون با 260 فروشگاه در حال فعالیت می‌باشد. فضای این مجموعه به تبعیت از پارک ساحلی مرجان با آب‌نماهای فوق‌العاده زیبا و پروژوکتورهای رنگی تزیین شده است.

انواع فروشگاه پوشاک، کیف وکفش و اکسسوری‌های لباس در این مجتمع به فروش می‌رسند. تمامی اجناس فروشگاه کیفیتی بالا با قیمتی مناسب دارند از این رو بازار مرجان کیش را می‌توان از شلوغ‌ترین مراکز خرید کیش به شمار آورد.

آدرس: کیش، جاده جهان

رویال مال کیش

رویال مال فعالیت خود را از سال 1394 به عنوان یک مرکز خرید لوکس آغاز کرد. معماری مجتمع کاملا مدرن بوده و با سنگ‌های گران قیمت با رنگی منحصربه‌فرد تزیین شده است. ساختمان رویال مال از 2 طبقه تجاری و 3 طبقه اداری تشکیل شده و سقف مجتمع نیز با داشتن چشم‌اندازی بی‌نظیر از جزیره کیش به چندین رستوران و کافه مجهز شده است.

فروشگاه‌های رویال مال بسیار شیک بوده و برندهای ماوی، گریماس، کت، اسپریت، دلونگی و اپل را می‌توان در آن دید. علاوه بر این رستوران‌های داخل طبقات هم با دکوراسیونی زیبا آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

آدرس: کیش، خیابان رودکی

برای رزرو تورها و بلیط کیش با شماره 88880000—021 تماس گرفته یا به صورت حضوری به آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 53 مراجعه کنید.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار