مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در حال حاضر بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان استان ۹۷.۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طی ده روز باقیمانده تا پایان خرداد، بازسازی به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 10 June 2020

دیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در حال حاضر بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان استان ۹۷.۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طی ده روز باقیمانده تا پایان خرداد، بازسازی به اتمام خواهد رسید.

سیدمحمد حسینی اظهار کرد: در سیل ابتدای سال ۹۸، ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان دچار خسارت شدند که از این تعداد ۷ هزار و ۷۰۷ واحد نیازمند بازسازی و مابقی تعمیری بودند.

وی با اشاره به اتمام کار تعمیر واحدهای مسکونی آسیب‌دیده در سال قبل، افزود: تعهد بنیاد مسکن اتمام بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده تا پایان خردادماه ۹۹ بود که با مشارکت خود مردم این کار صورت خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه تاکنون ۹۷.۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم، تصریح کرد: در حال هماهنگی برای برگزاری جشن پایان بازسازی خانه‌های سیل‌زده گلستان در پایان خردادماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در یکی از روستاهایی که بیشترین خسارت را دیده، هستیم.

حسینی در ادامه گفت: در بحث بازسازی تأسیسات روبنایی آسیب‌دیده نیز بالغ‌بر ۷۲۱ پروژه در ۲۵۵ روستای خسارت‌دیده با اعتبار بالغ‌بر ۷۳ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها به‌طور میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، گفت: پروژه‌های روبنایی نیز تا پایان شهریورماه امسال به اتمام خواهند رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار