احمد خیری گفت: مدیریت پسماند زباله های شهری علاوه بر صرف هزینه های سنگین مشکلات و آلودگی های محیط زیستی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 10 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از بهره برداری لندفیل مهندسی بهداشتی با مساحت 7 هکتار در مرکز دفن زباله حلقه دره تا آخر تیرماه خبر داد و در جمع خبرنگاران، گفت: اعتبار ساخت این مرکز 15 میلیارد تومان بوده و با ظرفیت دفن 7 سال به زودی به اتمام می رسد.

 احمد خیری اولویت سازمان پسماند را استفاده از تکنولوژی های نوین و توسعه کارخانه کمپوست به واسطه دفن حداقلی و بازیافت حداکثری دانست و افزود: مشارکت شهروندان کرج در راستای اجرای این طرح اهمیت بسزایی دارد زیرا در گام اول کاهش تولید زباله مطرح است و در ادامه تفکیک زباله توسط مردم می تواند گره گشا باشد.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است تا کلیه اقدامات را با رویکرد محیط زیستی انجام دهیم، اظهار داشت: تا پایان سال 99 قریب به 15 پروژه محیط زیستی در کرج به بهره برداری خواهد رسید زیرا مدیریت پسماند زباله های شهری علاوه بر صرف هزینه های سنگین مشکلات و آلودگی های محیط زیستی را به دنبال دارد.

 رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در خاتمه به تولید روزانه 800 تن زباله در کرج اشاره و تصریح کرد: متاسفانه با در نظر گرفتن شهرهای اقماری، روزانه شاهد تولید 1600 تن زباله در استان البرز هستیم، اگر چه این معضل یک موضوع جهانی است و دنیا با معضلات ناشی از آن دست و پنجه نرم می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار