مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:
برای گذر از پیک بار برق تابستان، همگی همیار مدیریت مصرف برق باشیم
کد خبر: ۸۶۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 10 June 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ضمن تاکید بر لزوم مدیریت مصرف در پیک بار تابستان امسال گفت: در تابستان سال جاری، با همکاری مشترکین کلیه حوزه ها از جمله بخش اداری، برق پایدار و مطمئن در استان تامین خواهد شد.
وی با اشاره بر لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های اداری استان جهت عبور از پیک بار برق تابستان سال جاری عنوان کرد: دستگاه های اداری سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهكارهای ساده‌ می توانند مصرف برق در دستگاه های اداری را مدیریت نمایند لذا همكاری تمامی ادارات استان جهت عبور از پیک بار تابستان ضروری است .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر تعداد قابل توجهی مولدهای اضطراری از جمله دیزل ژنراتور و یا سیستم های برق اضطراری در کشور وجود دارد. از آنجا که فقط ساعات و روزهای کمی از کل سال، میزان مصرف برق کشور از ظرفیت نصب شده نیروگاهی بیشتر می‌شود، بنابراین سازمان‌هایی که از این مولدها در اختیار دارند می توانند با تأمین برق خود در ساعات اوج مصرف علاوه بر همراهی با شرکت توزیع نیروی برق، پاداش همراهی هم دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر مشترکان برق، تنها ۱۰ درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند،20 درصد از هزينه بهاي برق مصرفي در قبوض كاهش مي يابد .
حسن بکلو در خاتمه اعلام کرد : از مردم فهیم و همیشه همراه استان انتظار می رود با هر اقدامی که باعث مصرف اصولی در مصرف برق می شود، حتی تنها با خاموش كردن كليد يک لامپ غير ضروری و راهکارهای ساده دیگر صنعت برق کشور را یاری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار