شهردار کرج مطرح کرد؛
شهردار کرج گفت: در بحث تبلیغات پروازهای فرودگاه بین المللی پیام از طریق بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۸۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 10 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی کمالی زاده در حاشیه بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از فرودگاه بین المللی پیام البرز که به منظور توسعه پروازهای مسافری این مجموعه انجام شد، اظهار کرد: توسعه حمل و نقل هوایی منجر به توسعه کلان‌شهر کرج می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری کرج از هیچ تلاشی برای توسعه پروازهای فرودگاه بین المللی پیام دریغ نمی‌کند، گفت: این فرودگاه ظرفیتی مناسب برای توسعه استان به ویژه کلان‌شهر کرج است.

شهردار کرج در بخش دیگری به اهمیت توسعه راه‌های دسترسی به فرودگاه پیام اشاره کرد و گفت: پیمانکار پروژه بزرگراه آیت الله هاشمی معطل تعیین تکلیف زمین‌های مؤسسه نهال و بذر به منظور توسعه راه‌های دسترسی فرودگاه است اگر این مشکل حل شود مردم کرج به و با صرف ۲۰ دقیقه می‌توانند به فرودگاه پیام برسند.

کمالی زاده با اشاره به اینکه انجام پروژه گذر شرقی مهرشهر برای اتصال به فرودگاه بین المللی پیام از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: به سرانجام رسیدن این پروژه و ایجاد یک راه دسترسی مناسب تا فرودگاه پیام موجب رشد، توسعه، مطلوبیت و جذابیت این فرودگاه است.

وی با اشاره به اینکه در فرودگاه مهرآباد تعدادی از ایرلاین‌ها ترانسفر فرودگاهی رایگان برای برخی پروازهای خود دارند، گفت: اگر بتوانیم برای فرودگاه پیام از نقاط مشخص کرج این ترانسفرهای ورودی را عملیاتی کنیم یک اقدام مثبت است.

شهردار کرج با اشاره به اینکه در بحث تبلیغات برای پروازهای فرودگاه بین المللی پیام از طریق بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری اقدامات لازم را پیش خواهیم برد، گفت: سعی می‌کنیم از پروازهای این فرودگاه برای سفر نیروهای شهرداری و یا پیمانکاران استفاده کنیم.

کمالی زاده تاکید کرد: امید است روزی برسد که شاهد روانه شدن بخشی از پروازهای مهرآباد به سمت فرودگاه بین المللی پیام باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار