رئیس بیمارستان شهدا دهلران؛
رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت: ماهیانه دو هزار 400کیلو انواع زباله های عفونی وغیر عفونی با مدرنترین روش های استریل در این بیمارستان امحا می شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 09 June 2020

به گزارش تانباک ایلام ؛ اردشیر احمدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : با استقرار دستگاه امحای زباله (غیره سوز) در بیمارستان شهدا دهلران روزانه بیش از 80کیلو زباله عفونی و غیر عفونی در این بیمارستان امحا می شود.

وی بیان داشت : تا قبل از استقرار این دستگاه تمام زباله های بیمارستان شهدا توسط بخش خصوصی به مرکز استان برای امحا ارسال می شدند.

احمدی افزود : با این دستگاه‌ها، زباله‌های عفونی که جزء زباله‌های پرخطر هستند کم‌خطر شده و این زباله‌ها، قابل دفن و قابل‌حمل همانند زباله های خانگی هستند.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت: با پیگیر های مجدانه که از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفت این دستگاه به بیمارستان شهدا دهلران اختصاص یافته است که بعد از مرکز استان دهلران دومین شهر استان است که دستگاه امحای زباله (غیره سوز ) مجهز شده است

وی بیان داشت : شهروندان در خصوص دفع پسماند زباله های بیمارستانی هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که با استقرار این دستگاه تمام زباله ها به صورت بهداشتی امحا می شوند .

احمدی تصریح کرد : هر سه ماه یک باز از طریق شرکت های معتبر که مورد تائید محیط زیست است نمونه های بیولوژیک ومیکروبی وکارکرد دستگاه برسی می شود./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار