فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه مقاومت ویژه عشایری ناحیه‌محور شهرستان شهرکرد به منظور استفاده از ظرفیت عظیم عشایری ساکن در مرکز استان و در راستای ایجاد اتحاد، انسجام، همبستگی، وحدت بین اقوام و قبایل ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 09 June 2020

علی‌اصغر ایزدی صبح امروز در اولین نشست ایجاد پایگاه مقاومت ویژه عشایری ناحیه‌محور شهرستان شهرکرد گفت: این اقدام به منظور استفاده از ظرفیت عظیم عشایری ساکن در مرکز استان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و در راستای ایجاد اتحاد، انسجام، همبستگی، وحدت بین اقوام و قبایل و تحکیم و تقویت فرهنگی، قومی و قبیله‌ای و عشیره‌ای اقوام با سبک ایرانی اسلامی صورت می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایجاد این پایگاه در حقیقت دستیابی به یک شبکه مردمی پویا متشکل از همه عشایر وفادار به انقلاب اسلامی در استان را فراهم می‌کند، افزود: عشایر همواره در ارتقای سطح زندگی ایرانی، اسلامی و عشیره‌ای و قبیله‌ای با محوریت اخلاق، بصیرت و معنویت تلاش داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد با همکاری فرماندار شهرستان شهرکرد، فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)، شورای شهر ناحیه مقاومت عشایری و همچنین سران قبایل و طوایف، در اولین فرصت نسبت به تمهیدات ایجاد پایگاه اقدام شود، توضیح داد: همچنین جلسات هم‌اندیشی و شورای مشورتی پایگاه به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

ایزدی اضافه کرد: همچنین مقرر شد فرماندار شهرستان شهرکرد و رئیس شورای شهرستان نسبت به اختصاص مجموعه فرهنگی شهرداری واقع در تپه نورالشهدا شهرکرد جهت ایجاد پایگاه و محور قرار دادن برنامه‌های فرهنگی در اختیار پایگاه ویژه مقاومت عشایری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام کنند.

در پایان جلسه نیز مجید فرج زاده به عنوان فرمانده پایگاه ویژه عشایری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار