سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام:
سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان همزمان با سراسر کشور در ۲۳ خرداد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 09 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر علی اکبری در جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان گفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با هدف نهادینه سازی مشارکت اعضاء و داوطلبان فعال، افراد نیکوکار و خیرین در این موسسه خیریه، مردمی غیردولتی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری و موثر در ارکان تصمیم گیری جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می شود.

علی اکبری با بیان اینکه فرآیند برگزاری این دوره از انتخابات از هفته پایانی فروردین ماه آغاز شده است، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، در همان نخستین گام بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و تمهیدات مورد نیاز اندیشیده شده است.

علی اکبری بیان کرد: مرحله نخست این انتخابات در شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان،در روز جمعه ۲۳ خرداد با حضور اعضا و داوطلبان فعال با رعایت و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در سالن های که بر اساس نیاز انتخاب شده اند ، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان همزمان با سراسر کشور با مشارکت بیش از 5 هزار نفر از اعضای واجد شرایط این جمعیت و با نامزدی 113 نفر در 23 خرداد ماه برگزار می شود تا اعضای هلال احمر استان از میان کاندیداهای حاضر در این انتخابات، افراد مورد نظر خود را جهت حضور در شوراهای اجرایی و بازرسی برگزینند.

وی از آمادگی ستادهای اجرایی و نظارت بر انتخابات مجامع جمعیت استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور یاد کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام بیان کرد: انتخابات راس ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۳ خردادماه سال جاری در سراسر شعب جمعیت هلال احمر در استان آغاز خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: از همه اعضاء و داوطلبان فعال و حائز رای این جمعیت تقاضا داریم در پنجمین دوره انتخابات مجامع، هلال احمر را یاری نموده و همچون گذشته برگ زرینی در تاریخ جمعیت هلال احمر استان رقم بزنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار