کد خبر: ۸۵۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ 08 June 2020

القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدف دشمن است

تابناک/فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه با تمام توان از ارزش های انقلاب اسلامی و نظام دفاع می کنیم، گفت: دشمن به دنبال القای ناکارآمدی نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه سرهنگ «جهانبخش آرمان» در مراسمی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مصلای مسجد جعفری صومعه سرا به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا معرفی شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم اظهار کرد: ما دنبال عدالت هستیم و راه و روش همگان باید راه آرمان‌های امام راحل باشد.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه در رأس همه انقلاب و مکتب و رهبری مردم بوده است، اظهار کرد: عملکرد سپاه و بسیج عملکرد یک سازمان نیست بلکه عملکرد یک ملت هست. سپاه در قالب بسیج توانست این انقلاب را ۴۱ سال حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه باید در جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و عمق بخشی داخلی و خارجی فعالیت کند، گفت: سپاه باید در کنار ارتش در تمام زمینه‌ها حضور داشته باشد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه در جنگ نیمه سخت مسائل امنیتی، اداره اطلاعات و ناجا مطرح است، تصریح کرد: تمام دنیا جمع شوند هرگز نمی‌توانند در حوزه نظامی آسیبی به ایران وارد کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ گردان رزمنده بسیجی در مرزها در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: امنیت کشور در مرزها در دست همین بسیجی‌ها است که اگر احساس کنند دشمن به آنها نزدیک می‌شود لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه ایران به رغم تحریم از سوی استکبار جهانی در بحث کرونا نسبت به سایر کشورهای جهان عملکرد مطلوبی دارد، بیان کرد: ملت ایران با وجود تمام ضعف‌ها و مشکلات اقتصادی در ۵۰ روز ۴۹ میلیارد تومان به قشر آسیب دیده کرونا کمک کردند و اینها همه هنر سپاه است که با بسیج کردن ملت درصدد رفع موانع است.

وی با بیان اینکه القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی هدف دشمن است، ادامه داد: سپاه با تمام قوا و توان باید به جهانیان کارایی نظام جمهوری اسلامی ایران را ثابت کند.

سردار عبدالله پور با تأکید بر اینکه انجام مراسم تودیع و و معارفه فرمانده نواحی در میان مردم برای آشنایی با وظایف سپاه است، گفت: مشکل مردم باید دغدغه اول سپاه باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد آسیب رساندن به خانواده، زنان و جوانان است، افزود: گردان‌ها و بسیجیان باید در فضای مجازی فعال باشند و با ترویج ارزش‌ها، باورها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه فعالیت به دشمنان را ندهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما از مردم مظلوم و بی دفاع یمن، عربستان، فلسطین، لبنان و سوریه دفاع می‌کنیم و در نابودی اسرائیل جدی عمل خواهیم کرد، گفت: این شعار انقلاب ما است و این انقلاب هنوز توسط همین ملت و جمهوری اسلامی که ذخیره استراتژیکی همانند مردم دارد، زنده است که با شهادت حاج قاسم سلیمانی دنیا بهم می‌ریزد.

در پایان از زحمات و تلاش‌های سرهنگ «سید حسن حسینی» فرمانده سابق سپاه ناحیه صومعه سرا قدردانی و سرهنگ جهانبخش آرمان به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار