کد خبر: ۸۵۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 08 June 2020

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی یاور همیشگی ستمدیدگان جهان است گفت: نفوذی‌های دشمن قصد ناکارآمد جلوه دادن نظام را دارند.

فرمانده سپاه گیلان: جمهوری اسلامی یاور همیشگی ستمدیدگان جهان است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صومعه‌سرا وی با اشاره به نقش موثر مردم در پیروزی و تداوم حیات جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بسیاری از انقلاب‌های دنیا پس از پایان یافتن زندگی رهبران آنها از بین رفته و نابود شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک مکتب الهی است و زمام امور آن نیز توسط یک شخص الهی اداره می‌شود بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی پا برجا ماند و با هدایت‌های مقام معظم رهبری عزت‌مندانه به مسیر خود ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه هنر سپاه در ایام بحرانی مانند شیوع کرونا استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بسیج امکانات موجود است تصریح کرد: مردم گیلان در رزمایش مواسات که برگرفته از آرمان‌های معمار کبیر انقلاب است در 50 روز 49 میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان از کرونا کمک کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هم‌اکنون 700 گردان در سراسر کشور آماده دفاع از مرزها هستند گفت: جمهوری اسلامی در برابر تهدیدهای آمریکا مبنی بر مورد هدف قرار دادن نفتکش‌های ایرانی مقتدرانه ایستاد و جواب یاوه‌گویی‌های آنها را داد و هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند در حوزه جنگ نیمه‌سخت به کشور آسیب برساند.

سردار عبدالله‌پور به دشمنی‌های دیرینه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه استکبار جهانی در تمام این سال‌ها در فکر ضربه زدن به کشور ما بوده است افزود: سپاه بدون داشتن نگاه حزبی در پی تامین امنیت مردم در سطوح مختلف جامعه است و تنها با ضد انقلاب سر ستیز دارد.

وی با بیان اینکه نفوذی‌های دشمن در کشور قصد ایجاد فتنه و ناامیدکردن جامعه را دارند و می‌خواهند نظام را در اداره امور مردم ناکارآمد جلوه دهند عنوان داشت: شخصی که دیروز جلسه دادگاهش برگزار شد از نفوذی‌های دشمن بود که پرونده بسیار قطوری از تخلفات وی موجود است.

فرمانده سپاه قدس گیلان اهمیت فضای مجازی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امروزه دشمن در فضای مجازی درصدد اجرای نقشه‌های خصمانه خود است و نیروهای انقلابی باید با حضور موثر در این عرصه و تشکیل پایگاه‌های مختلف در آن دشمن را شکست داده و نابودش کنند.

سردار عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه ملت‌های مختلف در سراسر جهان از یاوران ما و ذخیره استراتژیک انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند تصریح کرد: آرمان جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم در سراسر جهان است و ما از این رو همواره از مظلومان و ستمدیدگان در کشورهای مختلف مانند فلسطین، سوریه و عراق حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان زن، جوانان و بنیان خانواده را هدف قرار داده است اظهار داشت: دشمنان در پی نابودی کانون خانواده هستند و در حال حاضر معضلاتی همچون اختلافات خانوادگی، طلاق، اعتیاد و تحصیل دانش آموزان از مهم‌ترین مشکلات فعلی کشور محسوب می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان رمز موفقیت و پیشرفت کشور را داشتن روحیه جهادی و انقلابی عنوان کرد و بیان داشت: مسئولان باید با تفکر انقلابی و جهادی در فکر رفع مشکلات مردم باشند و به‌صورت چهره به چهره حرف‌های آنها را بشنوند و باید سبک زندگی غربی را به‌طور کامل از جامعه حذف کنیم.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار «جهانبخش آرمان» به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه صومعه‌سرا معرفی شد و از تلاش‌ها و زحمات سرهنگ پاسدار سید حسن حسینی نیز تقدیر به عمل آمد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار