پس از چند ماه تعطیلی اقامه نماز جمعه در شهرستان ساوجبلاغ به دلیل شیوع بیماری کرونا نماز جمعه این شهر از جمعه ۲۳ خرداد مجددا اقامه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 08 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ امام جمعه هشتگرد در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوجلاغ در سال ۹۹ که در مصلای هشتگرد برگزار شد؛ با اعلام این خبر گفت: اقامه نماز جمعه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همراه خواهد بود.

حجت الاسلام روح الله مختاری افزود: در ایام شیوع بیماری کرونا 20 هزار بسته مواد غذایی و کالای معیشتی به خانواده های آسیب دیده از این بیماری اهدا شد که باید این فرهنگ نهادینه شود و در تمام ایام سال ادامه یابد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوجبلاغ گفت: اهدای بسته های غذایی و معیشتی در قالب طرح مساوات و همدلی یکی از تدابیر خوب بود که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ابلاغ شد.

امام جمعه بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ به تعطیلی بخشی از فعالیت ها و کسب و کارها در جامعه اشاره کرد و گفت: حال که کرونا بخشی از زندگی مردم شده؛ باید با برنامه ریزی صحیح، امورات زندگی مردم را با رعایت ضوابط بهداشتی به شایستگی مدیریت کنیم و هر طور شده با تعریف شغل های جدید اجازه ندهیم جامعه آسیب ببیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار