رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سارقان زورگیر که در پوشش مسافر از رانندگان خودروها زورگیری می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 07 June 2020

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ مسعود تقدیسی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و زورگیری در پوشش مسافر در سطح شهرستان های "ساری، قائم شهر، بابل و نکا " موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی تخصصی، فنی و تحقیقات گسترده پلیسی از مالباختگان، متهمان این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضائی در چند مرحله عملیات دستگیر شدند.

سرهنگ تقدیسی خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی متهم ردیف اول اهل و ساکن یکی از روستاهای حومه قائم شهر در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت به عنف و زورگیری با همکاری ۳ همدستش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری همدستان متهم خبر داد و اظهار کرد: با کشف بخشی از اموال مسروقه، متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی اظهار داشت: سارقان زورگیر در ساعات پایانی شب در راه های مواصلاتی تحت عنوان مسافر، خودروهای عبوری مد نظر را متوقف کرده و پس از طی مسافتی، راننده را به مکانی که از قبل تعیین شده هدایت و با توسل به زور و استفاده از سلاح سرد، اقدام به سرقت لوازم و وسایل داخل خودرو می کردند.

وی با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه و خودروهای مسافربر شخصی از آنان خواست از سوار کردن مسافرهای جوان و مشکوک که تقاضای در بستی به مقصد خارج از شهر و یا مکان های نامطمئن می کنند ، خودداری کنند.

تقدیسی همچنین از رانندگان وسایل نقلیه خواست در طول مسیر از قبول هرگونه خوردنی و آشامیدنی از راننده و سایر سرنشین ها خودداری کنند چرا که احتمال مسموم کردن مواد خوراکی و خوردنی از سوی افراد ناشناس وجود دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار