نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن قدردانی از بانوان در امر تولید ماسک گفت: این بانوان در تولید ماسک جهادگونه عمل کردند.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ 07 June 2020

آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با جمعی از بانوان جهادگر فعال در امر تولید ماسک اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، کشورهای پرادعای اروپایی در صف خرید اسلحه ایستادند و به فروشگاه‌ها حمله و هجوم بردند و نسبت به کشورهای دوست و هم‌پیمان خود نیز برای به دست آوردن وسائل بهداشتی، دست به راهزنی زدند.

وی ادامه داد: کشور ایران بعد از 40 سال تحریم به خاطر داشتن ذخایر فرهنگی توانسته پیامی به دنیا برساند و آن این است که دنیا را تنها با محبت، ایثار، از خودگذشتگی و خدمت می‌توان اداره کرد نه با آدم کشی، ویران کردن شهرها و آواره کردن مردم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا دیگران توقع داشتند کشور ایران به خاطر تحریم‌های گسترده و مشکلات موجود زمین گیر شود افزود: آن ذخایر معنوی و ارزش‌های فرهنگی جامعه باعث شد تا تحریم‌ها، بیماری کرونا، برآوردن نیاز نیازمندان پشت سر گذاشته شود.

عبادی گفت: امروز آمریکا و دیگر کشورهای پرادعای اروپایی به آن ذلت و ننگ نشسته‌اند و اگر ملت و بعضی از نهادها و مسئولان کشور ما به افتخارات بسیاری دست یافته‌اند به خاطر سرمایه‌های فرهنگی است و این سرمایه را نباید ضایع کرد.

وی عنوان کرد: اصل کار شما در تولید ماسک یک کار فرهنگی است و اگر در کار فرهنگی زاویه اقتصادی را به درستی محکم نکنید، نمی‌توانید آن راه را ادامه دهید و اول باید متناسب با آن، ساخت و سازهای اقتصادی مشخص شود تا چه در این امر و چه در انواع امور مشابه به جلو حرکت کند.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: دشمنان سال‌ها است که بر روی مسائل اقتصادی ورود پیدا کرده و رهبر حکیم انقلاب همیشه مسائل را زیر نظر دارند و نصایح رهبری در 17 سال گذشته همواره توصیه به مسائل اقتصادی بوده است.

عبادی افزود: ارزش کار شما بسیار بالا است و امیدواریم شرایطی فراهم شود تا هنگامی که نیاز به تولید ماسک است در این راه خدمت کنید و پس از آن قدم در راه تولید دیگر محصولات بگذارید.

وی با بیان اینکه هیچ نرخی بالاتر از آن کاری که برای خدا باشد وجود ندارد اظهار داشت:  هر نوع کاری که انتخاب کنید و مقصد و هدفتان رضای خدا باشد، بهترین عبادت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار