احد امیری با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به ۴۵۰ طرح در سطح استان شناسایی شده که حدود ۷۵ درصد از این طرح‌ها تاکنون به چرخه تولید مجدد برگشتند تاکید کرد: این اقدامات در استان یک نقطه عطف است، پس می‌شود با تعامل، هم‌افزایی، کار جهادی و اردو‌های جهادی، مشکلات را حل کرد.
کد خبر: ۸۵۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 05 June 2020
فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به ۴۵۰ طرح را در سطح استان همدان شناسایی شده که حدود ۷۵ درصد از آن‌ها به چرخه تولید برگشتند گفت: با تعامل، هم‌افزایی، کار جهادی و اردو‌های جهادی می‌شود، مشکلات را حل کرد.

به گزارش فارس، امیری با اشاره به اینکه اجرای طرح «اردوی جهادی میز خدمت درجا» طی یک سال و ۶ ماه در دستور کار سازمان بسیج کارمندان قرار گرفته است اظهار کرد: سازمان بسیج هر زمان که احساس کند مشکلی توسط دستگاه اجرایی برای مردم ایجاد شده طبق نیازسنجی به منظور رفع و تبدیل آن به فرصت اقدام می‌کند.

وی با اشاره به انجام نیازسنجی و احصا مشکلات در همدان ادامه داد: با حضور میدانی و دعوت از مدیران کل استان اعم از معاون استاندار تا فرمانداران یا مدیران شهرستانی برای حل مشکلات اقدام میدانی انجام دادیم که در این طرح شاهد حل بسیاری از مشکلات آن هم به سهولت بودیم.

 فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه به عنوان نمونه برای حل مشکل محله محروم «محمودبیگی» شهر اسدآباد قریب به ۱۹ مدیرکل را دعوت کردیم گفت: با حضور مسوولان در قالب طرح «میز خدمت درجا» آن منطقه امروز به یک منطقه برخوردار تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح برخی مدیران کل وقتی به صورت عینی مشکلات را مشاهده می‌کردند دستور ویژه پیگیری کار را در لحظه می‌دادند افزود: ما شاهد بودیم که مدیرکل آبفای همدان در زمان حضور میدانی برای حل مشکل این محله محروم دستور حفاری وسط شهر را با بیل مکانیکی داد و مشکل فاضلاب آن حل شد.

امیری با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به ۴۵۰ طرح در سطح استان شناسایی شده که حدود ۷۵ درصد از این طرح‌ها تاکنون به چرخه تولید مجدد برگشتند تاکید کرد: این اقدامات در استان یک نقطه عطف است، پس می‌شود با تعامل، هم‌افزایی، کار جهادی و اردو‌های جهادی، مشکلات را حل کرد.

وی عنوان طرح حل مشکلات توسط بسیج ادارات را «اردوی جهادی میز خدمت درجا» دانست و با اشاره به اینکه ۲۱ قشر در سپاه وجود دارد که هر قشر متناسب ظرفیت خود ماموریت پیدا می‌کند خاطرنشان کرد: به منظور حل مشکل، طرح مشکل‌دار از قبل شناسایی و نیاز آن در محل احصا شده و البته هر طرح به نام یک شهید نامگذاری می‌شود.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان از برگشت یک پروژه صنعتی در شهرک صنعتی ویان که در چرخه تولید مهم بوده با اجرای طرح میز خدمت بسیج ادارات خبر داد و افزود: با ورود سازمان صنعت و معدن استان همراه چند دستگاه اجرایی دیگر و بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) مشکلات اولیه این پروژه صنعتی شناسایی و احصا و با تبدیل نقاط ضعف به فرصت، توانستیم آن را به چرخه کار و تولید برگردانیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکتی به نام «پایا بسپار» که اکنون در همین شهرک صنعتی است به فضل خدا نه تنها در این مدت کارش را تعدیل نکرده؛ بلکه ۳۰ درصد به ظرفیتش هم اضافه کرده است.

امیری با تاکید بر اینکه بودن در کنار تولیدکننده خود سبب جهش در انگیزه برای ادامه کار می‌شود، از ورود برای حل مشکل کشتارگاه مرغ طلایی تویسرکان خبر داد و گفت: حل مشکل این کشتارگاه که نگین واحد‌های تولیدی در تویسرکان هست و حیف است این سرمایه از بین برود؛ از جمله طرح‌های شناسایی شده در برنامه بسیج ادارات است.

وی گفت: حدود چهار سال از تعطیلی کشتارگاه مرغ طلایی می‌گذرد که سبب بیکاری افراد شاغل در آن شده، وظیفه ما بود مشکل را شناسایی و احصا کنیم به همین منظور با همکاری فرماندار شهرستان که اشراف خوبی در این حوزه دارند اولین جلسه را با حضور سرمایه‌گذاران برگزار شد.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان در پایان ابراز امیدواری از اینکه همه دستگاه اجرایی و بانک‌ها استان تمام ظرفیتشان برای چرخش چرخ‌های تولید به کار ببرند گفت: همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم با اشتغال‌زایی و روشن نگاه داشتن چراغ تولید، شعار سال یعنی «جهش تولید» محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار