کد خبر: ۸۵۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 04 June 2020
اولین جلسه ستاد بحران شهرستان صبح امروز به ریاست فرماندار بویراحمد در محل سالن جلسات این فرمانداری با حضور اعضای آن برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شاهرخ کناری در این جلسه با تأکید بر آماده‌باش ستاد بحران شهرستان اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال بروز آتش سوزی در جنگلها و مراتع شهرستان بویراحمد باید از همه ظرفیت‌های شهرستانی در اطفای حریق استفاده شود.
فرماندار بویراحمد : اهمیت جنگل‌ها و منابع طبیعی بر کسی پوشیده نیست و وظیفه حفاظت از این سرمایه‌ها برعهده همه ما است.
رئیس ستاد بحران شهرستان گفت : جلب و سازماندهی مشارکت مردمی و دهیاران را در آتش سوزی های سنوات گذشته مهم ارزیابی کرد و گفت: اعلام وقوع آتش‌سوزی ها از طریق دهیاران و بخشداران به مدیریت بحران شهرستان جهت اقدام به موقع تیم‌ های واکنش سریع شهرستان الزامی است.
وی با بیان اینکه بارش‌های سال گذشته موجب رشد انبوه گیاهان در مراتع شهرستان شده است تصریح کرد: با در نظر گرفتن همه عوامل عمدی وسهوی، احتمال وقوع آتش سوزی ها نیز بیشتر شده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد در پایان افزود علاوه بر بخشداری ها در شهرستان بویراحمد؛ ۲۵۰ دهیار داریم که بنا به ضرورت باید جلسات کمیته بحران در این ۲۵۰ روستا نیز برگزار و نسبت به آتش سوزی های احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار