کد خبر: ۸۵۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸ 02 June 2020

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در صومعه سرا برگزار شد

تابناک/ مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای مسجد جعفری صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بخش گوراب زرمیخ ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت در سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در مصلای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: روحیات سیاسی و اقتدار و صلابت در مقابل دشمن از ویژگی‌های بارز امام راحل است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در طول عمر خود هرگز از آرمان‌های انقلاب و شهدا غافل نشد، بیان کرد: همه مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران باید رفتار و زندگی امام راحل را الگوی زندگی خود قرار دهند.

امام جمعه گوراب زرمیخ با اشاره به برخی ویژگی‌های انقلابی گری از دیدگاه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: پیروی از ولایت فقیه، داشتن وحدت کلمه، ساده زیستی و عدم وابستگی به خارج برخی از شاخصه‌های انقلاب گری از دیدگاه امام راحل بوده است.

جلالی با بیان اینکه امام همیشه در بیانات خود آمریکا را شیطان بزرگ خطاب می‌کردند و فرمودندآمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، تصریح کرد: امروز بعد از سی و یک سال که از رحلت جانگداز امام راحل باید بدانیم راه امام حرکت و مسیر ما باید همواره پیروی از آرمان‌های امام راحل باشد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک میراث ارزشمند از امام راحل به ما رسیده باید امانت دار این میراث باشیم.

امام جمعه گوراب زرمیخ با تأکید بر لزوم بازخوانی اندیشه‌ها و افکار امام خمینی (ره)، افزود: این افکار و اندیشه‌ها باید به نسل سوم و چهارم انقلاب نیز منتقل و برای نسل‌های گذشته یادآوری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار